Οκτώ κορυφαίοι κινητήρες που έμειναν στην ιστορία!

2 Nissan RB26DETT

NISSAN SKYLINE GTRΑνάμεσα στα πιο συναρπαστικά μέλη της οικογένειας RB είναι ο RB26DETT. Αυτοί οι κινητήρες 2,6 λίτρων ήταν οι βασικοί κινητήρες στα Nissan Skyline GT-R μεταξύ 1989-2002, συμπεριλαμβανομένων των R32, R33 και R34 GT-R. Ο Nissan RB26DETT 24 βαλβίδων χρησιμοποιεί έξι throttle bodies και ένα σύστημα δυο συμπιεστών. Αρχικά, είχε διαφημιστεί ότι παράγει περίπου 276 ίππους, αλλά μπορούσε να παράγει περισσότερους από 280. Αυτά τα νούμερα μπορεί να φαίνονται χαμηλά, αλλά ο κινητήρας είναι πολύ φιλικός προς τις τροποποιήσεις, όντας ένας από τους πρώτους (αν όχι ο πρώτος) κινητήρας αυτοκίνητου δρόμου που άγγιξε τους 1000 ίππους με βελτιώσεις.

1 Toyota 2JZ-GTE

Toyota SUPRAΟ κινητήρας 2JZ-GTE, γνωστός στο Toyota Supra MkIV, είναι αναμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Πρόκειται για ένα εξακύλινδρο κινητήρα και η πιο ισχυρή έκδοση της σειράς JZ, ήταν ικανή να παράγει από 280 έως 320 ίππους εργοστασιακά. Με βελτιώσεις πώς να φθάσει, και να περάσει, ακόμη και τους 1000 ίππους. Ένας άλλος λόγος που αυτός ο κινητήρας βρέθηκε στην κορυφή της λίστας μας είναι η τεράστια του ροπή. Είχε 433 Nm ροπής, αλλά με την προσθήκη VVT-I από την Toyota, η ροπή εκτινάχθηκε στα 451 Nm!

top 10: Επτά Ιαπωνικά μοντέλα που αξίζουν τα λεφτά τους

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK