Οκτώ κορυφαίοι κινητήρες που έμειναν στην ιστορία!

6 Mazda 13B-REW

mazda rx7Ο 13B-REW, γνωστός για το ότι πρόκειται για περιστροφικό κινητήρας Wankel με διπλό συμπιεστή, απέδιδε 276 ίππους. Αν και σχετικά μικρός, είναι αρκετά ισχυρός για το μέγεθός του. Ο 13B-REW χρησιμοποιήθηκε αρχικά στο Mazda RX7 και εξακολουθούσε να παράγεται μέχρι το 1995 στις ΗΠΑ και το 2002 στην Ιαπωνία. Έχοντας μόλις 1,3 λίτρα χωρητικότητας, ήταν ο πρώτος στον κόσμο διαδοχικός κινητήρας διπλού στροβιλοσυμπιεστή που μπήκε σε παραγωγή όγκου. Οι κινητήρες που κατασκευάστηκαν κατά το έτος μοντέλου 2002 είναι ικανοί να αποδώσουν 280 ίππους.

5 Nissan SR20DET

NISSAN SILVIA S14Ο SR20DET ήταν ο διάδοχος του CA18DET. Αρχικά προοριζόταν για το Nissan Bluebird, αλλά αργότερα χρησιμοποιήθηκε σε πολλά αυτοκίνητα JDM όπως το Nissan Silvia, το 180SX, το Pulsar GTI-R και το Nissan Sunny. Είναι ένας 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2 λίτρων με διπλά έκκεντρα, ικανός να παράγει 200 ίππους, ενώ βελτιώνεται πολύ εύκολα μέχρι τους 250. Ο SR20DET απέκτησε τη φήμη ως ένας εξαιρετικός κινητήρας για βελτιώσεις γιατί μπορούσε να χειριστεί πολλή ισχύ με εργοστασιακά εσωτερικά κομμάτια.

Δείτε τα επόμενα

Corolla Levin Toyota 4A-GE