autokinito.com.cy by Petros Soutzis

Δείτε τα γρηγορότερα πισωκίνητα στην «Πράσινης Κόλασης»

Top 10: Δείτε τα γρηγορότερα πισωκίνητα στην «Πράσινης Κόλασης»

Μια πίστα 20 χιλιομέτρων με απίστευτη ιστορία και πρόσβαση σε όλα τα αυτοκίνητα, ιδιόκτητα και αγωνιστικά! Το Nürburgring Nordschleife αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια τόσο ο πήχης για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και για λάτρεις της ταχύτητας, οπόταν ήταν επόμενο το πώς θα υπήρχαν συγκρίσεις και… ρεκόρ! Αυτά είναι τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς που κατέχουν τα ρεκόρ στην «Πράσινη Κόλαση».

1 – MercedesAMG GT Black Series – 6:43.61

Με τον επίσημο χρόνο του να είναι το 6:43,616, η Mercedes-AMG GT Black Series με τον V8 κινητήρα των 730 ίππων αποτελεί το ταχύτερο αυτοκίνητο δρόμου, παραγωγής (με κίνηση στους πίσω τροχούς) που γύρισε ποτέ την πίστα. Πάνω στις ζάντες της βρίσκονταν τα μαλακού μείγματος MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R MO, τα οποία προσφέρονται στον βασικό εξοπλισμό της, τα οποία σχεδιάστηκαν εν μέσω συνεργασίας της Mercedes και Michelin ειδικά για το κορυφαία μοντέλο της σειρά AMG GT.

Δείτε το επόμενο

2 – Porsche 911 GT2 RS – 6:47.25

Ηταν ο βασιλιάς πριν περάσει στην πίστα η Mercedes-AMG GT Black Series. H Porsche είδε την 911 GT2 RS να γυρνάει το Nürburgring σχεδόν κατά ένα δευτερόλεπτο από τον μακροχρόνιο πρωταθλητή της πίστας, το Radical SR8LM, ενώ ταυτόχρονα κρατά και την τρίτη θέση στην γενική κατηγορία των αυτοκινήτων δρόμου, πίσω από την Lamborghini Aventador SVJ.

Δείτε το επόμενο

3 – Radical SR8LM – 6:48.28

Μπορεί να κράτησε το ρεκόρ της πίστας  για πάρα πολλά χρόνια αλλά πολλοί ήταν που αμφέβαλαν αν μπορούσε να θεωρηθεί σαν αυτοκίνητο δρόμου, καθώς η άδεια για την παραγωγή του έκανε λόγο μόνο για ένα όχημα (όπως θα έβρισκε κάποιος στην άδεια ενός αγωνιστικού για παράδειγμα)…

Δείτε το επόμενο

4 – Radical SR8 – 6:55.00

…και ήταν το δεύτερο Radical που έσπαζε το ρεκόρ της πίστας τότε, οπόταν είναι δυο οι λόγοι που μπορεί να αμφιβάλει κάποιος την συμμετοχή της Radical σε αυτή την κατηγορία.

Δείτε το επόμενο

5 – Porsche 911 GT3 RS (991.2) – 6:56:04

Η Porsche προσέγγισε κάπως παλιομοδίτικα τον γύρο του GT3 RS, επιλέγοντας απλά να αλλάξουν ένα κάθισμα, σε αγωνιστικό μπάκετ, και τις ζώνες ασφαλείας του οδηγού, ενώ εγκατέστησαν και το ελαφρυντικό πακέτο Weissach… που ήταν αρκετά!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Exit mobile version