Δείτε τα γρηγορότερα μπροστινοκίνητα στην «Πράσινη Κόλαση»
ΜΙΛΤΟΣ ΣΟΥΤΖΙΗΣ
Πρόκειται για μια πίστα 20 χιλιομέτρων με απίστευτη ιστορία και πρόσβαση σε όλα τα αυτοκίνητα, ιδιόκτητα και αγωνιστικά! Το Nürburgring Nordschleife αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια τον ο πήχη για πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και για λάτρεις της ταχύτητας, οπόταν ήταν επόμενο ότι θα υπήρχαν συγκρίσεις και… ρεκόρ! Αυτά είναι τα ρεκόρ της πίστας, στην κατηγορία των αυτοκινήτων με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
1 – 2019 Renault Mégane RS Trophy-R – 7:40.10
Το πρώτο μυστικό όπλο του γαλλικού hot-hatch, είναι ο 1.8 λίτρων turbo κινητήρας του δυνατού RS 300 Trophy, και με αυτό κατάφερε να καταρρίψει το ρεκόρ των «μπροστινοκίνητων» της πίστας, πριν καν κυκλοφορήσει στο δρόμο, τον Απρίλιο του 2019. Το δεύτερο μυστικό όπλο ήταν πως το μοντέλο ήταν κατά 130 κιλά ελαφρύτερο, με βελτιωμένα αεροδυναμικά και άξονες από το συμβατικό μοντέλο.
Η Honda άρπαξε το ρεκόρ του γύρου Nürburgring από το VolkswagenGolfGTIClubsportS λιγότερο από ένα χρόνο από τότε που η γερμανική εταιρεία το άρπαξε, και αυτή, από τα χέρια της Honda και του προηγούμενου Civic Type R. Χαρακτηριστική η ισχύ του, στους 316 ίππους, δέκα περισσότερους από το Golf και την προηγούμενη γενιά του Civic Type R.
Το Golf GTI Clubsport S της Volkswagen έσπασε το ρεκόρ γύρου δύο φορές – πρώτα θέτοντας χρόνο 7: 49.21 τον Μάιο του 2016 και μετά τον Δεκέμβριο, όταν αφαίρεσε περισσότερα από δύο δευτερόλεπτα από τον προηγούμενο γύρο του. Και οι δύο χρόνοι σημειώθηκαν από τον οδηγό δοκιμών της VW, BennyLeuchter.
Η προηγούμενη γενιά Honda Civic Type R κατείχε επίσης ρεκόρ γύρου στο Nürburgring σε αυτή την κατηγορία, αφού πήρε τον «τίτλο» το 2015 από το RenaultMéganeRS 275 Trophy–R. Το μοντέλο ανακοινώθηκε για πρώτη φορά στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το 2015.
H Renault έπιασε την κορυφή της κατηγορίας από την Seat το 2014, με το MéganeRS 275 Trophy–R. Όπως διαβάσατε νωρίτερα, η Γάλλοι κρατάνε την κορυφή σήμερα.