Και όμως… αυτά τα έξι αυτοκίνητα διαθέτουν κινητήρες Ferrari!

Γίνεται να έχει κινητήρα Ferrari και να μην είναι Ferrari; Και όμως! O Enzo έκανε μερικές συνεργασίες με άλλους κατασκευαστές (οι περισσότεροι όχι και τόσο γνωστοί) και τους έδωσε την ευκαιρία να τοποθετήσουν στα αυτοκίνητα τους ένα κινητήρα από το Μαρανέλο.

Φυσικά δεν ήταν μοντέλα μαζικής παραγωγής, αν και μερικά από αυτά δεν έφτασαν καθόλου στην παραγωγή. Ήταν μόνο και μόνο ξεχωριστά επειδή φορούσαν ένα κινητήρα Ferrari

1962 ASA 1000 GT

1962 ASA 1000 GT 1965Εξελιγμένο από την Ferrari, σχεδιασμένο από τον Giugaro και με στυλιστικές πινελιές του Bertone, το ASA 1000 GT (Autocostuzioni Scuderia per Aziono) ήταν, ουσιαστικά, μια μίνι Ferrari 250 GT. Η εταιρεία αυτή ιδρύθηκε από την οικογένεια Nora στο Τορίνο το 1962. Το αυτοκίνητο αυτό έφερε τον V12 ενός λίτρου που σχεδίασε ο Bizzarrini, χαρίζοντας του 100 ίππους! Η τελική του άγγιζε σχεδόν τα 200 χμάω λόγω του πολύ καλού αμαξώματος και ελαφριού πλαισίου του, κάνοντας το ένα ικανότατο και σβέλτο αμάξι. Η εταιρεία κυκλοφόρησε και μια έκδοση soft-top Spider το 1963, ωστόσο δεν μπόρεσε να αντέξει στις οικονομικές δοκιμασίες του χρόνου και έκλεισε τις πόρτες της το 1967, έχοντας πουλήσει μόλις 106 αυτοκίνητα.

Δείτε το επόμενο

1966 Fiat Dino

1
2
3
4
5
6
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.