Με το φακό του Πέτρου Σουτζιή
Όπως παρουσιάστηκε στα ΜΜΕ της εποχής
Ντίμης Μαυρόπουλος και Χρίστος Παναγίδης κερδίζουν το ράλι Τίγρης για το πρωτάθλημα του 1987. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του πληρώματος στο πρωτάθλημα της χρονιάς σπάζοντας έτσι τη γκίνια των προηγούμενων αγώνων. Δεύτερη θέση για τη Manta 400 του Χρίστου Ηλιάδη και το Μίκι Ιωάννου ενώ την τριάδα στο βάθρο συμπλήρωσαν οι Αντώνης Ιερόπουλος και Θεόδωρος Βασιλειάδης με το Nissan 240 RS.
H εκκίνηση του αγώνα δόθηκε το απόγευμα του Σαββάτου 16ης Μαΐου 1987 από το «νέο οίκημα της Λέσχης Αυτοκινήτου Λεμεσού στη οδό Γλάδστωνος» (Άλλοι καιροί).
Ο αγώνας περιλάμβανε 12 συνολικά ειδικές διαδρομές με την 6η να ακυρώνεται για τεχνικούς λόγους. Ο Μαυρόπουλος ήθελε πάση θυσία τη νίκη γι΄αυτό και μπήκε δυνατά από την πρώτη ειδική στη Φασούλα. ‘Όμως τερμάτισε τρίτος αφού αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του Quattro. Έξω από την ειδική τον περίμενε το σέρβις του και αφού επισκεύασε το πρόβλημα, ο Ντίμης άρχισε να κερδίζει τη μια ειδική μετά την άλλη. Η μάχη της ημέρας επικεντρώθηκε στους Ηλιάδη και Ιερόπουλο για τη δεύτερη θέση, με τον οδηγό της Manta να βρίσκεται μπροστά. «Πάντως το οδήγημα του Ιερόπουλου δεν ήτο αυτό που ξέραμε και κάπως αλλιώτικο ενώ από την άλλη μεριά ο Χρίστος Ηλιάδης έκαμε ένα πάρα πολύ καλό και έντεχνο οδήγημα που ευμενώς το σχολίασαν όσοι παρακολούθησαν τον αγώνα». Έτσι έγραφε ο αείμνηστος Ανδρέας Κάρμιος στο τεύχος 130 του περιοδικού «Το Αυτοκίνητο». Από τις αποχωρήσεις του πρώτου μέρους ξεχωρίσουν αυτές των Χάρη Κωμοδρόμου / Σάββα Καμιναρίδη με Opel Kadett και Φοίβου Ρουσή / Ντέπης Παγδατή με Talbot Lotus. Στο τέλος του πρώτου μέρους η κατάταξη ήταν η ακόλουθη. Μαυρόπουλος 56,07, Ηλιάδης 56,09, Ιερόπουλος 56,21, Μιχαηλίδης 58,11, Καλογήρου 58,37, Τσουλόφτας 58,49 και Νικόλας Πραστίτης 60,03.
Στο δεύτερο μέρος η κατάταξη για τους πρώτους πέντε δεν άλλαξε με τους Μαυρόπουλο και Παναγίδη να παίρνουν τη νίκη. O Αντώνης Μιχαηλίδης ήταν τέταρτος και πρώτος στο γκουπ Α με το αείμνηστο Γιώργο Λαό ενώ τον ακολούθησαν οι Καλογήρου και Χριστοδουλίδης. Έκτος στην πρώτη του φουλ σεζόν στο πρωτάθλημα ήταν ο Τσουλόφτας με τον Ανδρέα Δημητρίου ενώ ο Πανίκος Τρικωμίτης εξέπληξε και πάλι με το Suzuki του τερματίζοντας στην έβδομη θέση και τον Σπύρο Γεωργίου στη θέση του συνοδηγού. Αποχωρήσεις ενώ βρίσκονταν στη δεκάδα είχαμε από τους Νικόλα Πραστίτη και Κύπρο Χαραλάμπους ενώ στην τελευταία ειδική αποχώρησαν και οι Σάββας και Τάκης Χατζησάββας με Fiat Uno.
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ:
- Μαυρόπουλος – Παναγίδης Audi Quattro 121.65
- Ηλιάδης – Ιωάννου Opel Manta 400 122.49
- Ιερόπουλος – Βασιλειάδης Nissan 240 RS 123.21
- Μιχαηλίδης – Γ. Λαός Peugeot 205 GTi 127.56
- Καλογήρου – Χριστοδουλίδης Toyota Corolla Levin 128.29
- Τσουλόφτας – Δημητρίου Fiat Abarth 130 TC 129.00
- Π. Τρικωμίτης – Σπ. Γεωργίου Suzuki SA 310 132.59
- Λοίζου – Π. Λαός VW Golf GTi 133.48
- Μ. Χρυσάνθου – Χρ. Χρυσάνθου Opel Manta 2.0 133.52
- Κωνσταντίνου – Σκεντέρης Nissan Pick up 136.34