Donkervoort D8 GTO-JD70:

Donkervoort D8 GTO-JD70Αναρωτηθήκατε ποτέ που βρίσκουν οι κατασκευαστές τόσο πολύ carbon fibre; Είναι άξιο απορίας, ειδικά αν σκεφτεί κάποιος πως υπάρχουν αυτοκίνητα που το αμάξωμα τους είναι κατά 95% φτιαγμένο από carbon fibre! Ένα από αυτά τα δημιουργήματα είναι και το καινούργιο (και πολύ τρελό…) Donkervoort D8 GTO-JD70. Ταμπλό, καθίσματα, ζάντες, και γενικά ότι βλέπετε, πλην του γυαλιού, είναι carbon!

Και ξέρετε τι σημαίνει αυτόματα αυτό: Η ειδική έκδοση του «κανονικού» GTO ζυγίζει λιγότερο από 700 κιλά. Και λέμε ειδική έκδοση επειδή ο κωδικός JD70 αναφέρεται στον ιδρυτή της Donkervoort Automobielen, Joop Donkervoort, ο οποίος γιορτάζει τα 70α του χρόνια.

Κάτω από το κάλυμμα βρίσκεται ο ίδιος 2.5-λίτρων turbo της Audi, τον οποίο χρησιμοποιούν οι Ολλανδοί GTO από το 2011, αλλά για το JD70 έχει ξεζουμιστεί, βγάζοντας 415 ίππους, ενώ είναι «παντρεμένος» με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, κάνοντας το ακόμη πιο old-school.

Donkervoort D8 GTO-JD70Σε συνδυασμό με την έλλειψη μάζας, τα νούμερα αυτά είναι πολύ σημαντικά! Ο διευθύνων σύμβουλος της Donkervoort Denis Donkervoort (γιος του Joop) δήλωσε: «Το JD70 έχει ξεπεράσει την χρήση των κοινών αριθμών για μέτρηση επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και στριψίματος, για αυτό χρησιμοποιούμε πλέον τις δυνάμεις του G».

Μια τολμηρή δήλωση ναι, αλλά προφανώς το JD70 είναι ικανό να παράγει δυνάμεις G άνω των 2G, δυνάμεις επιτάχυνσης 1.02G και ισχύς σταματήματος 1.65G – και όλα αυτά με νόμιμα ελαστικά δρόμου!

Τι άλλο είναι καινούριο σε αυτό το GTO; Λοιπόν, υπάρχει μια πιο αεροδυναμική μύτη, καινούργιο διαφορικό και εξατμίσεις στα πλάγια που έδωσαν χώρο πίσω στους σχεδιαστές για μεγαλύτερο διαχύτη. Επιπλέον, υπάρχει λίγο περισσότερη τεχνολογία από ό, τι στα προηγούμενα μοντέλα. Το JD70 αποκτά σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Δεν υπάρχει ούτε σύστημα ηλεκτρικού τιμονιού, ωστόσο φέρει σύστημα που βοηθάει στο κατέβασμα σχέσεων για να έχετε τις στροφές του κινητήρα εκεί που πρέπει λόγω ενός συστήματος της Bosch.

Βιαστείτε όμως, γιατί μόνο 70 θα φτιάξουν! Ά ναι, κοστίζει €163.600… αν το αγοράσετε αφορολόγητο.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.