autokinito.com.cy by Petros Soutzis

Οι πέντε καλύτερες BMW M που κυκλοφόρησαν ποτέ

Δεν μπορείς να ανοίξεις συζήτηση για την BMW, με άλλους αυτοκινητάκιδες, χωρίς να γίνει τουλάχιστον μια αναφορά στα μοντέλα που φέρουν το θρυλικό λογότυπο «M». Είναι πολλά, γενικά φοβερά αυτοκίνητα, έτσι ξεχωρίσαμε τις πέντε καλύτερες για σας!

BMW M635 CSI

Η M635 CSI «Shark Nose» είναι ένα σπάνιο τέρας που δύσκολα θα δει κάποιος στον δρόμο. Το μοντέλο αυτό ήταν ο τρόπος με τον οποίο η BMW απέδειξε πως μπορούσε να μεταφέρει τις ικανότητες μιας M3 σε ένα μεγαλύτερο, πιο βαρύ και πιο πρακτικό αυτοκίνητο. Και, όντως, το απέδειξαν μια χαρά.

Δείτε το επόμενο

BMW 1M

Ίσως ένα από τα καλύτερα μοντέλα που γνωρίζουν μόνο αυτοί που λατρεύουν τα μοντέλα Μ της BMW. Ο N54 twin-turbo κινητήρας της είναι πολύ δυνατός και πολύ ικανός, ενώ προσφέρεται και για βελτίωση. Σε γενικές γραμμές, η 1Μ ήταν το σωστό αυτοκίνητο για αυτούς που δεν χορταίνουν δύναμη οδηγώντας την 335. Για αυτούς που έζησαν και τα παλαιότερα χρόνια των Μ, η 1Μ στην πραγματικότητα είναι όσο πιο κοντά μπορεί να φτάσει κάποιος στο να οδηγήσει μια «παλιά» μοντέρνα M3, αφού η δύναμη και οι αναλογίες της είναι πολύ πιο κοντά σε μια κλασσική Μ3!

Δείτε το επόμενο

 

BMW F87 M2 Competition

Η M2 Competition είναι το πιο μοντέρνο μοντέλο της λίστας, και έχει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με την M1, αλλά με περισσότερη δύναμη! Αν ψάχνεται για την γνήσια εμπειρία M, τότε η Μ2 είναι για σας που θέλετε να ζήσετε την οδήγηση ενός ατίθασου, τρελού και δυνατού αυτοκινήτου, χωρίς περιορισμούς.

Δείτε το επόμενο

BMW E30 M3

Ενδεχομένως, αυτό είναι το μοντέλο που έβαλε τον πήχη για όλα τα υπόλοιπα σπορ αυτοκίνητα μετά από την κυκλοφορία του. Η E30 M3 ήταν προσιτή στην τιμή της, με μπόλικη δύναμη και ικανότητα, πείθοντας τους πάντες πως επρόκειτο για ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο, για την αγορά, ενώ για πολύ κόσμο, ακόμη και σήμερα, αποτελεί το τέλειο αυτοκίνητο λόγω του ότι μπορεί κάλλιστα να γίνει και το καθημερινό σας αμάξι με την άνετη καμπίνα του.

Δείτε το επόμενο

BMW M1

Η M1 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο Μ της εταιρείας, αλλά και το πρώτο της αμάξι που έφερε τον κινητήρα στο κέντρο του αμαξώματος το 1978, κάτι που έγινε ξανά μόνο ο 2014 με την i8. Αρχικά το αμάξωμα προοριζόταν για κινητήρα Lamborghini αλλά η BMW άλλαξε γνώμη και τοποθέτησε δικό της κινητήρα. Και μια χαρά ήταν, αγγίζοντας και τελική 260 χμαω. που ήταν μια χαρά για το 1978. Και μαζί του, ξεκίνησε και η τεράστια κληρονομιά των M, οπόταν θα έχει πάντα μια θέση στην αυτοκινητιστική ιστορία.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Τα 10 αγαπημένα μας Ιαπωνικά όπλα των 90’s (Photos)

 

Exit mobile version