autokinito.com.cy by Petros Soutzis

Ποιος θέλει μια σπάνια Lancia Hyena Zagato;

Η ιστορία αυτού του συγκεκριμένου μοντέλου της Lancia ξεκινάει με τον επίσημο εισαγωγέα των αυτοκινήτων αυτών στην Ολλανδία, Paul Koot, ο οποίος πίστευε πως θα μπορούσαν να είχαν λίγες περισσότερες καμπύλες, ρίχνοντας έτσι την ιδέα για ένα κουπέ με καμπύλες με βάση την Integrale στον Andrea Zagato, φυτεύοντας τους πρώτους σπόρους της «Hyena».

Lancia Hyena ZagatoΑποτελούσε εξ αρχής μια ολοκληρωτική μεταμόρφωση, με αμάξωμα από αλουμίνιο και σύνθετα υλικά που μείωσαν το συνολικό της βάρος κατά περίπου 200 κιλά σε σχέση με την Integrale. Στο εσωτερικό, ο Zagato πρόσθεσε ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό και πόρτες από ανθρακονήματα, κάτι που τότε ήταν σχεδόν πρωτάκουστο.

Για να συνδυαστεί με τη μείωση βάρους, ο 2.0-λίτρος turbo κινητήρας inline-four δέχθηκε περιποίηση με αποτέλεσμα να ανέβει η απόδοση στους 250 ίππους και να φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα.

Υπήρχε όμως ένα μικρό πρόβλημα. Η Fiat δεν ήθελε να υποστηρίξει το έργο, πράγμα που σήμαινε ότι ο Zagato δεν μπόρεσε να πάρει μερικώς ολοκληρωμένες Integrales από τη γραμμή παραγωγής για να τα τελειώσει. Ο παράλογος τρόπος αντιμετώπισης περιλάμβανε την αγορά καινούργιων αυτοκινήτων από αντιπροσώπους, την απογύμνωσή τους και την επαναδημιουργία τους ως Hyena. Αυτός ήταν ένας ιδιαίτερα δαπανηρός και αναποτελεσματικός τρόπος κατασκευής ενός αυτοκινήτου, αναγκάζοντας τους να κοστολογήσουν την Hyena στα 75.000 δολάρια, κάτι που στις αρχές του 1990, αντιλαμβάνεστε, καθιστούσε σχεδόν απαγορευτική την αγορά του. Γι αυτό το λόγο παράχθηκαν μόνο 24 κομμάτια!

Ένα από αυτά τα 24 κομμάτια βγαίνει σε δημοπρασία RM Sotheby, και η τιμή της φημολογείται πως θα είναι μεταξύ €160.000  και €200.000 ενώ φέρει και τις υπογραφές των Elio και Gianni Zagato πάνω στο αμάξωμα! Το αυτοκίνητο ήρθε από Γερμανία και έχει μόλις 8950 χιλιόμετρα στο ρολόι ενώ πέρασε από μόνο τρεις προηγούμενους ιδιοκτήτες.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Exit mobile version