Μείωση κινητήρων και τέλος για το manual κιβώτιο από την Mercedes

Η Mercedes-Benz θα μειώσει τα χειροκίνητα κιβώτια και θα τον αριθμό των παραλλαγών κινητήρων καύσης που προσφέρει. Και αυτό ως μέρος μιας κίνησης μείωσης κόστους από τη μητρική Daimler για να βοηθήσει στην αύξηση των «ηλεκτρικών» επενδύσεων. Παράλληλα, η Mercedes θέλει να μειώσει την πολυπλοκότητα στις διαδικασίες ανάπτυξης και παραγωγής με στόχο τη μείωση των δαπανών κατά 20% έως το 2025 από τα επίπεδα του 2019, ανέφεραν στελέχη την περασμένη βδομάδα κατά τη διάρκεια της ημέρας των κεφαλαιαγορών της εταιρείας, η οποία κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο.

Mercedes benz manual gearbox«Θα μειώσουμε πολύ δραματικά τις πλατφόρμες και τον αριθμό κινητήρων καύσης», δήλωσε ο Markus Shaefer, διευθύνων σύμβουλος της Mercedes και προϊστάμενος R&D. «Θα μειώσουμε τον αριθμό των κιβωτίων μετάδοσης και θα εξαλείψουμε τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Αντ’  αυτού, θα μετατοπίσουμε τους πόρους ανάπτυξης στην ηλεκτρική κίνηση.»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της MERCEDES

Η Mercedes είπε ότι θα μειώσει τον αριθμό των παραλλαγών που προσφέρονται με κινητήρες καύσης 40 τοις εκατό έως το 2025 και 70 τοις εκατό έως το 2030.

Η Mercedes θα καταργήσει σταδιακά τα χειροκίνητα κιβώτια που προσφέρονται στα επιβατικά αυτοκίνητά της από τώρα έως το 2030 όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η μάρκα προσφέρει μόνο χειροκίνητες μεταδόσεις στη συμπαγή γκάμα της, συμπεριλαμβανομένης της A-Class, καθώς και της οικογένειας της C-Class. Η αντικατάσταση του C-Class, που αναμένεται σύντομα, δεν αναμένεται να προσφέρει χειροκίνητο κιβώτιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα πέντε καλύτερα αυτοκίνητα με manual κιβώτιο

Mercedes benz manual gearboxΗ παραγωγή μη αυτόματων μεταδόσεων της Daimler σε παγκόσμιο επίπεδο έχει μειωθεί σε λιγότερο από 300.000 πέρυσι από μισό εκατομμύριο το 2016, σύμφωνα με στοιχεία της αναλυτικής εταιρείας LMC Automotive. Η παραγωγή αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων αυξήθηκε στα 1.56 εκατομμύρια από 1.41 εκατομμύρια στο ίδιο χρονικό διάστημα, ενώ η παραγωγή κιβωτίων ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της Daimler αυξήθηκε σε 680.000 από 457.000, δήλωσε η LMC.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τα έξι ταχύτερα Γερμανικά αυτοκίνητα στην ιστορία

«Καθώς η ηλεκτροδότηση αυξάνεται, τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων γίνονται λιγότερο βιώσιμα και τα κιβώτια ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη έχουν επίσης αποκοπεί από τα εγχειρίδια», δήλωσε ο Al Bedwell, επικεφαλής του συστήματος κίνησης της LMC.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.