Η επαναστατική μοντέρνα εποχή της Renault

Κατά την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου του Ομίλου Renault με την ονομασία Renaulution, η εταιρεία Renault παρουσίασε τη δική της στρατηγική της για τα επόμενα χρόνια.

SHOWCAR RENAULT RENAULT VISION - FORMATΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της RENAULT

Η μάρκα Renault ξεκινά την εξέλιξη της αγοράς για να φέρει την αυτοκινητοβιομηχανία στη μοντέρνα εποχή, καθιστώντας τον εαυτό της ως μια μάρκα τεχνολογίας, υπηρεσιών και καθαρής ενέργειας.

SHOWCAR RENAULT RENAULT VISION - FORMATΗ Renault θα διατηρήσει την πρωτοπορία της, προσφέροντας την πιο «πράσινη» γκάμα προϊόντων στην Ευρώπη, μέχρι το 2025 όπου θα παρουσιάσει 14 νέα μοντέλα (επτά ηλεκτρικά και επτά στην κατηγορίες C και D) με σκοπό αυτές οι κατηγορίες να αντιπροσωπεύουν το 45% των πωλήσεων της εταιρείας μέχρι την ίδια χρονιά.

Κατέχει επίσης την τεχνολογία E-TECH, μια υβριδική τεχνολογία που βασίζεται σε περισσότερα από 150 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και στην εμπειρία της μάρκας σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα δρόμου αλλά φυσικά και την F1.

SHOWCAR RENAULT RENAULT VISION - FORMATΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: 7 αυτοκίνητα με μηχανή BMW που δεν φανταζόσασταν

Η Renault θα προσπαθήσει να σπάσει τον καταναλωτικό κύκλο και να δημιουργήσει αξία μέχρι το τέλος της ζωής των οχημάτων, χάρη στο λεγόμενο Re-Factory της στο Flins της Γαλλίας. Το εργοστάσιο αυτό θα αναθεωρεί περισσότερα από 100.000 μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ετησίως και θα μετατρέπει οχήματα πετρελαίου σε 100% ηλεκτρικά οχήματα ή οχήματα βιοαερίου, ενώ η Renault έχει επίσης ένα σαφές πλεονέκτημα στην ανακατασκευή και την ανακύκλωση των μπαταριών.

SHOWCAR RENAULT RENAULT VISION - FORMATΗ γαλλική εταιρεία θέλοντας να δείξει στον κόσμο τι ακριβώς έχει σκοπό για το μέλλον, παρουσίασε και το Renault 5 Prototype. Με το αυτοκίνητο αυτό ευελπιστεί να αναδείξει όλη την φιλοσοφία πάνω στην οποία βασίζεται η εταιρεία για το μέλλον. Διατηρεί τις κλασσικές του γραμμές, τον απόλυτο χαρακτήρα Renault με το έντονο κίτρινο χρώμα, έναν 100% ηλεκτρικό κινητήρα και με μπόλικες φουτουριστικές πινελιές. Κατά την Renault, αυτό είναι το αυτοκίνητο του μέλλοντος.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.