Η Porsche 911 Turbo είναι το μέτρο σύγκρισης εδώ και 45 χρόνια

Η Porsche 911 Turbo είναι το βασικό σπορ μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Porsche για καθημερινή χρήση τα τελευταία 45 χρόνια. Η νέα γενιά 911 Turbo Coupé και Cabriolet παρουσιάζεται τώρα ακόμη πιο ισχυρή και ακόμη πιο γρήγορη με τον υποψήφιο αγοραστή να έχει στη διάθεση του πολλές επιλογές εξατομίκευσης.

PORSCHE 911 TURBOΧάρη στους νέους κινητήρες οι επιδόσεις ανεβαίνουν κατά σαράντα ίππους σε σύγκριση με τους προκατόχους τους ενώ τα εκατό χιλιόμετρα από στάση φθάνουν σε κάτω από τρία δευτερόλεπτα 0,2 δευτ. γρηγορότερα). Παράλληλα, η ροπή των 750 Nm ροπής είναι κατά 40 Nm αυξημένη χωρίς περιορισμό overboost. Αριθμοί που είναι αντίστοιχοι με την  προηγούμενης γενιάς 911 Turbo S. Η μετάδοση της ισχύος πραγματοποιείται από ένα οκτατάχυτο κιβώτιο PDK με ειδική διάταξη Turbo, ενώ η τελική του ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη στα 320 χλμ/ώρα. Επιλογές όπως τα πακέτα Sports και Lightweight Design, σπορ πλαίσιο και σύστημα εξάτμισης σπορ είναι διαθέσιμα για την 911 Turbo για πρώτη φορά.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της PORSCHE

PORSCHE 911 TURBOΤα νέα σπορ αυτοκίνητα ακολουθούν τα διάσημα βήματα της 911 Turbo, που ήταν, και είναι, συνώνυμη της πολυτέλειας και της απόδοσης από την κυκλοφορία της στην αγορά το 1975. Η τελευταία γενιά της είναι διπλάσια ισχυρότερη από την αρχική Turbo, η οποία τροφοδοτήθηκε από ένα τριών λίτρων flat six, 266 ίππων. Ο νέος εξακύλινδρος μπόξερ φθάνει τους 580 ίππους και τώρα διαθέτει συμμετρικούς υπερσυμπιεστές VTG με ηλεκτρικά ελεγχόμενες βαλβίδες. Σε συνδυασμό με το επανασχεδιασμένο σύστημα ψύξης αέρα φόρτισης και τη χρήση εγχυτήρων piezo, αυτό βελτιώνει την απόκριση, την απόδοση, τα χαρακτηριστικά ροπής και την ικανότητά του να στροφάρει ελεύθερα. Ένα σπορ σύστημα εξάτμισης διατίθεται προαιρετικά στην 911 Turbo για πρώτη φορά. Υπάρχουν επίσης δύο διαφορετικές παραλλαγές για το πλαίσιο: Τα βασικά στοιχεία του μοντέρνου εσωτερικού αντιστοιχούν σε εκείνα των μοντέλων 911 Carrera με το Porsche Advanced Cockpit και το Direct Touch Control.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποια είναι τα 20 καλύτερα αυτοκίνητα της δεκαετίας

Porsche 911 TurboΗ κεντρική οθόνη του PCM είναι τώρα 10,9 ίντσες και μπορεί να λειτουργήσει γρήγορα και χωρίς απόσπαση της προσοχής χάρη στη νέα του αρχιτεκτονική. Η υψηλής ποιότητας και εκτεταμένη λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνει πλήρως ηλεκτρικά ελεγχόμενα σπορ καθίσματα, το πακέτο Sport Chrono, σπορ τιμόνι GT με paddle shit, διακόπτες πολλαπλών λειτουργιών, καθώς και το ισχυρό σύστημα ήχου BOSE® Surround Sound. Πολλές είναι και οι επιλογές είναι διαθέσιμες για περαιτέρω εξατομίκευση από τον οδηγό.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.