Μπορεί η μοίρα να είχε άλλα υπόψη της το 1994, αλλά ο Πρόεδρος της FIA Jean Todt μίλησε για το τι έκρυβε το μέλλον του υπεραστέρα Βραζιλιάνου: ένα κόκκινο αυτοκίνητο. Φυσικά, όλοι γνωρίζουμε το τι έχει να δείξει η ιστορία από εκείνη την πρωτομαγιά, όταν και έφυγε από την ζωή ο 34χρονος, τρεις φορές πρωταθλητής της Formula 1.
Βάσει των λεγόμενων του Todt, ο Ayrton Senna ήθελε να μεταβεί στην Ferrari από το 94 αλλά η Ιταλική ομάδα τον έβλεπε για το 95. Μιλώντας στο beIn Sports, ο Todt είπε: «Λίγες εβδομάδες μετά από την δική μου άφιξη στην Ferrari, γνώρισα τον Ayrton στην Μόνζα, στο ξενοδοχείο πάνω στην Λίμνη Como όπου διαμέναμε. Του έκανα πρόταση να έρθει στην ομάδα μας για το 1995 αλλά ο ίδιος έσπρωχνε για το 94. Είχαμε ήδη δυο οδηγούς με συμβόλαιο, τους Jean Alesi και Gerhard Berger, έτσι δεν μπορούσαμε να προχωρήσουμε νωρίτερα. Εμείς πάντως βάλαμε το συμβόλαιο για το 95 στο τραπέζι, αλλά όλοι ξέρουμε τι έγινε μετά».
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: F1 Saudi Arabia: Και οι δύο τους έπαιξαν… DIRTY
Η Scuderia Ferrari εν τέλει κατέληξε να υπογράφει τον Michael Schumacher από το 1996, και η ιστορία από κει και πέρα λέει τα υπόλοιπα. Ο Todt μίλησε και για αυτή την συμφωνία: «Ήθελα έναν κορυφαίο οδηγό, όταν έφτασα στη Ferrari οι υπεύθυνοι του τμήματος πλαισίου είπαν ότι δεν μπορούσαμε να κερδίσουμε λόγω του κινητήρα. Για άλλους, το πρόβλημα ήταν το πλαίσιο, για άλλους η ευθύνη ήταν οι οδηγοί. Είπα λοιπόν στον εαυτό μου, υπάρχει ένας παράγοντας που μπορούμε να αφαιρέσουμε: αν πάρουμε τον καλύτερο οδηγό στον κόσμο ή τουλάχιστον έναν οδηγό που είναι ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής, μπορούμε να εξαλείψουμε μια δικαιολογία. Αν είχαμε τον Senna, κανείς δεν θα μπορούσε να δαχτυλοδήξει τον οδηγό μας, γι’ αυτό και πήραμε στη συνέχεια τον Michael», κατέληξε ο Todt, ο οποίος αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην τελευταία του θητεία ως Πρόεδρος της FIA.