Έτοιμο για νίκες το νέο ŠKODA Fabia RS Rally2

Η ŠKODA Motorsport αποκάλυψε τη νέα γενιά του αγωνιστικού Fabia RS Rally2. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην 4η γενιά του μοντέλου, έχοντας ως βασικά πλεονεκτήματα αυτά που γνωρίζουμε ήδη από την έκδοση παραγωγής, όπως την εξαιρετική αεροδυναμική, την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος και τις τέλειες αναλογίες.

ŠKODA Fabia RS Rally2 - SKODA CYPRUS UNICARS WRCΗ αγωνιστική εκδοχή έχει υποστεί τις απαραίτητες μετατροπές, όπως την παρουσία ενισχυμένου σασί, βελτιωμένου κινητήρα και προηγμένου συστήματος μετάδοσης, που έχουν εξελιχθεί από το αγωνιστικό τμήμα ŠKODA Motorsport, με στόχο τη μέγιστη αντοχή στους απαιτητικούς αγώνες ράλλυ.

Τόσο την προηγούμενη χρονιά όσο και εφέτος, η ŠKODA Motorsport δοκίμασε με εντατικούς ρυθμούς το νέο της μοντέλο κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, σε ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές, σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες όπως Τσεχία, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία και Φινλανδία.QUIZ- Πόσο καλά ξέρεις τα M3 της BMW;

Τα ŠKODA Fabia Rally2 και Fabia Rally2 evo συμμετείχαν σε 13.091 αγώνες ανά την Υφήλιο, σημειώνοντας συνολικά 1.714 πρώτες θέσεις, εκ των οποίων οι τέσσερις στο φημισμένο Ράλι Μόντε Κάρλο. Από το 2015, όταν και έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του, το Fabia Rally2 αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την κατηγορία WRC2, κατακτώντας πάνω από 20 τίτλους για εργοστασιακά πληρώματα και ιδιώτες στην Ευρώπη, αλλά και σε άλλες ηπείρους (Αφρική, Κεντρική και Νότια Αμερική, Ασία και Μέση Ανατολή).

ŠKODA Fabia RS Rally2 - SKODA CYPRUS UNICARS WRC

Η 4η γενιά του ŠKODA Fabia βασίζεται στην πλατφόρμα MQB-A0 του Volkswagen Group, η οποία οδήγησε σε μία σειρά αλλαγών τόσο στις αναλογίες του αυτοκινήτου όσο και στην τεχνική του σχεδίαση. Οι μηχανικοί της ŠKODA Motorsport χρησιμοποίησαν αυτές τις αλλαγές προς όφελός τους και αξιοποίησαν στο έπακρο τα νέα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Οι νέες αναλογίες του αυτοκινήτου βελτίωσαν την κατανομή του βάρους, συνδυάζοντας την ίδια στιγμή το αυξημένο μεταξόνιο, τη βελτιωμένη αεροδυναμική και τις νέες ρυθμίσεις του πλαισίου, με αποτέλεσμα καλύτερη οδική συμπεριφορά. Επίσης ο μεγαλύτερος διαθέσιμος χώρος για την τοποθέτηση του νέου μοτέρ επέτρεψε αλλαγές και στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης.

Ο κινητήρας κάτω από το καπό του νέου ŠKODA Fabia RS Rally2 ακολουθεί τους κανόνες που έχει θέσει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) για τη συγκεκριμένη κατηγορία, οι οποίοι ορίζουν ότι η υπερτροφοδοτούμενη 4κύλινδρη μονάδα ισχύος πρέπει να έχει μέγιστη χωρητικότητα 1,6 lt. Το νέο θερμικό σύνολο βασίζεται στον 2.0 TSI που χρησιμοποιεί η ŠKODA στα Octavia και Superb, με την απόδοσή του να φτάνει τώρα τους 291 PS και 430 Nm ροπής. Η παραπάνω ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, χρησιμοποιώντας δύο μηχανικά διαφορικά (εμπρός-πίσω), μέσω ενός σειριακού κιβωτίου πέντε σχέσεων.

Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι ο ηλεκτροϋδραυλικός έλεγχος του συμπλέκτη μεταξύ των δύο αξόνων, που επιτρέπει με τη βοήθεια του χειρόφρενου την απεμπλοκή είτε του εμπρός είτε του πίσω, μία τεχνική που χρησιμοποιείται συχνά στους αγώνες ράλλυ για καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου στις στροφές.

top 10 «Καταλάβει ο Ιάπωνας;» Οκτώ κορυφαίοι κινητήρες που έμειναν στην ιστορία

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.