Volvo On Call:

Το 2001 η Σουηδική εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά το Volvo On Call. Ήταν τότε μια πρωτοποριακή τηλεματική πλατφόρμα για την ειδοποίηση υπηρεσιών οδικής βοήθειας σε περίπτωση ανάγκης. Από τότε μέχρι σήμερα πολλά άλλαξαν. Το Volvo On Call εξελίχθηκε με την προσθήκη νέων χαρακτηριστικών και πλέον προσφέρει στους πελάτες της Volvo μια ευρεία γκάμα λειτουργιών διασύνδεσης και εξυπηρέτησης. Μέσω της εφαρμογής που συνοδεύει το Volvo On Call και εγκαθίσταται σε οποιοδήποτε smartphone ή άλλη έξυπνη συσκευή, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει από απόσταση μια σειρά λειτουργιών, από την κατάσταση του αυτοκινήτου ή το κλείδωμα των θυρών, έως την ενεργοποίηση του συστήματος κλιματισμού. Το Volvo On Call συμπεριλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό των περισσότερων μοντέλων Volvo. Εξελίσσεται συνεχώς, με την προσθήκη καινοτόμων λειτουργιών και υπηρεσιών, όπως η Over-The-Air ενημέρωση του λογισμικού του αυτοκινήτου όπου και αν βρίσκεται αυτό, και ανοίγει νέους δρόμους για έναν πιο βιώσιμο και πιο συναρπαστικό τρόπο ζωής.

Μεταξύ άλλων, αυτός ο πολύτιμος ψηφιακός βοηθός επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ενός Volvo να κάνουν τα ακόλουθα:

Να ψύξουν ή να θερμάνουν την καμπίνα από απόσταση, ενεργοποιώντας τον κλιματισμό πριν μπουν στο αυτοκίνητο.

Να μοιραστούν το αυτοκίνητό τους με τους αγαπημένους τους, γρήγορα και απλά, όπως μοιράζεται κανείς μια φωτογραφία από το smartphone του. Οπουδήποτε κι αν βρίσκεται ο κάτοχος του αυτοκινήτου, μπορεί να δημιουργήσει άμεσα ένα “ψηφιακό κλειδί” μέσω του Volvo On Call και να δώσει τη δυνατότητα σε φίλους ή μέλη της οικογένειάς του να το ξεκλειδώσουν χρησιμοποιώντας τα κινητά τους τηλέφωνα. Είναι μια εύκολη και απολύτως ασφαλής διαδικασία.

Να αναζητήσουν στο χάρτη της εφαρμογής έναν προορισμό ή ένα σημείο εξυπηρέτησης και να το στείλουν στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου.

Να βρουν μια θέση στάθμευσης και να λάβουν οδηγίες πλοήγησης για να φτάσουν σε αυτή.

Να εντοπίσουν μέσω του χάρτη της εφαρμογής το αυτοκίνητό τους, αν έχουν ξεχάσει πού ακριβώς είναι σταθμευμένο, όπως για παράδειγμα στο parking ενός αεροδρομίου. Μπορούν να ενεργοποιήσουν τα φώτα ή την κόρνα για να διευκολυνθούν στον εντοπισμό του.

Να ελέγξουν αν το Volvo τους είναι κλειδωμένο και, αν χρειάζεται, να το κλειδώσουν. Ή να το ξεκλειδώσουν για να δώσουν πρόσβαση σε κάποιο πρόσωπο της εμπιστοσύνης τους.

Να συνδέσουν το Volvo On Call με το ημερολόγιό τους, ώστε να δέχονται υπενθυμίσεις για τα προγραμματισμένα ραντεβού τους. Η εφαρμογή μπορεί να στείλει αυτόματα τον τόπο μιας συνάντησης στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου.

Μέσω του modem του Volvo On Call, να αξιοποιήσουν μια ισχυρή και αξιόπιστη σύνδεση, έχοντας και τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα in-car WiFi hotspot για τις φορητές συσκευές όλων των επιβατών.

Να επωφεληθούν από την υπηρεσία Παράδοσης στο Αυτοκίνητο (In-car Delivery), μέσω της οποίας οι online αγορές τους παραδίδονται στο χώρο αποσκευών του Volvo τους. Η υπηρεσία αυτή λειτουργεί πιλοτικά σε συγκεκριμένες χώρες και θα επεκταθεί σύντομα σε πολύ περισσότερες.

Να καλέσουν βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος ή βλάβης. Αν χρειαστεί, το αυτοκίνητο καλεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ατυχήματος.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.