JimmyMcRae και IanGrinrod στο τιμόνι μιας εργοστασιακής OpelManta ήταν οι μεγάλοι νικητές του 11ου Διεθνούς Ράλι Κύπρος που διεξήχθη το 1983. Δεύτερη θέση ύστερα από μια εκπληκτική προεία οι Βαχάν Τερζιάν και Γιαννάκης Θεοφάνους με το Mitsubishi Lancer Turbo. Μια θέση που τους χάρισε και τον τίτλο του πρωταθλητή. Μάλιστα κατάφεραν να τερματίσουν μπροστά από το εργοστασιακό Nissan 240 RS του MikeKirkland ενώ πιο πίσω ήταν ο πρωταθλητής Μέσης Ανατολής Saeed Al Hajri με το Opel Ascona 400. Πέμπτη θέση για τον Έλληνα πρωταθλητή Γιώργο Μοσχού με το επίσης εργοστασιακό Nissan 240 RS ενώ την εξάδα έκλεισαν οι Κυριάκος Αντωνίου και Ανδρέας Βάννα με TalbotLotus.
Ο Σουηδός BjornWaltegaard ήταν ο νικητής του Ράλι Κύπρος του 1988 σε μια επίσκεψη (για δοκιμές) της εργοστασιακής ομάδας της Toyota. Έφτασε στο τέρμα με μια διαφορά επτά λεπτών από το δεύτερο FabrizioTabaton με τη LanciaIntegrale ενώ την τριάδα στο βάθρο έκλεισε ο βρετανός πρωταθλητής DavidLlewellin με Audi Quattro. Στην τέταρτη θέση το δεύτερο εργοστασιακό Toyota με τον KennethErricson ενώ πέμπτοι και πρώτοι Κύπριοι οι Αντώνης Ιερόπουλος και Θεόδωρος Βασιλειάδης με Nissan Silvia. Έκτοι οι Μαυρόπουλος και Αντωνιάδης με Ford ενώ πίσω τους οι Τερζιάν και Θεοφάνους με Audi Quattro. Tα αδέλφια Χ’Βασιλείου πήραν την όγδοη θέση με το 16βαλβιδο Golf, μπροστά από τους Καλογήρου-Χριστοδουλίδη με το Peugeot 205 Gti.
Ο Henry John Churchill Liddon γεννήθηκε στις 20 Απριλίου 1932 στο Τσέλσι στην Αγγλία και πέθανε στις 23 Σεπτεμβρίου 1987 στην Ακτή Ελεφαντοστού. Ήταν βρετανός συνοδηγός αγώνων ράλι με τέσσερις νίκες στο ενεργητικό του πλάϊ στο Φινλανδό ΤimoMakkinen. Μαζί κέρδισαν τρεις φορές το RAC Rally και μια φορά το Ράλι των 1000 Λιμνών. Αφού συνταξιοδοτήθηκε ως συνοδηγός, έγινε μάνατζερ, αλλά σκοτώθηκε σε αεροπορικό δυστύχημα στην Ακτή Ελεφαντοστού στην Αφρική κατά τη διάρκεια του RallyeCôte d’Ivoire το 1987. Τη δεύτερη ημέρα του Rallye Côte d’Ivoire του 1987, το Cessna 340 της Toyota Team Europe συνετρίβη σκοτώνοντας τους επιβαίνοντες, συμπεριλαμβανομένου του Liddon.