autokinito.com.cy by Petros Soutzis

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 7 Ioυλίoυ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 7 ΙΟΥΛΙΟΥ

Venus Rally 1985

Ο Κώστας Παναγιωτίδης ήταν ο μεγάλος νικητής του Ράλι Αφροδίτης πίσω στα 1985. Στο τιμόνι του VW Golf και με συνοδηγό τον Ανδρέα Γιαπανά τερμάτισαν με διαφορά πέραν των έντεκα λεπτών μπροστά από τους Χρίστο Κυρμίτση και Γιώργο Σεργίδη με το Honda Civic Si. Την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη πήραν οι Ανδρέας Καλογήρου και Ανδρέας Χριστοδουλίδης με Toyota Corolla. Τον αγώνα διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου της Πάφου και σε αυτόν έλαβαν μέρος 26 πλήρώματα που είχαν να αντιμετωπίσουν  μια διαδρομή 264 μιλίων με μια ανασυγκρότηση… μόλις 30 λεπτών!

Δείτε το επόμενο

OFA Charity Rallysprint 1991

Ο Αντώνης Ιερόπουλος ήταν ο νικητής του OFA Charity Rallysprint του 1991. Ο λεμεσιανός οδηγός έφερε χρόνο 1.05.271 στο τιμόνι του Mitsubishi Galant VR-4 έναντι 1.07.662 του Σάββα Χ’Σάββα με ίδιο αυτοκίνητο… αλλά στη συμβατική κατηγορία! Τρίτος με μόλις δυόμιση δέκατα διαφορά ήταν ο Ανδρέας Τσουλόφτας με Lancia Integrale. Tον αγώνα διοργάνωσε ο Όμιλος Φίλων Αυτοκινήτου σε μια διαδρομή δίπλα από το Grammar School και σε αυτόν έλαβαν μέρος 25 οδηγοί. Σιώφερος (Nissan 240 RS), Μαρίνος Κακουράτος (VW Golf GTi) και Μάριος Παναγιώτου (Lancia Integrale) συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα των καλύτερων χρόνων στον αγώνα.

Δείτε το επόμενο

Famagusta Rallysprint 2013

Ένα σημαντικό βήμα για την κατάκτηση του τίτλου (που τελικά κατέκτησε) έκανε o νεαρός «Chips Junior» στο ράλισπριντ Αμμοχώστου του 2013. Αυτή ήταν και η τρίτη του νίκη στη σεζόν στους πέντε αγώνες που είχαν διεξαχθεί. Ο Πρόδρομος Προδρόμου ήταν αυτός που σημείωσε το δεύτερο ταχύτερο χρόνο ενώ την τριάδα στο βάθρο έκλεισε ο Παρασκευάς Παρασκευά. Όσον αφορά τη δικίνητη κατηγορία ο Παρέλλης «Junior» πήρε την πρώτη θέση και μαζί και τη νίκη στην κλάση Α6 ενώ δεύτερο δικίνητος ήταν Μιχάλης Σοφοκλέους που κέρδισε και την κλάση S11.

Δείτε το επόμενο

Joseph Siffert 1936

Ο οδηγός αγώνων Joseph Siffert γνωστός και ως “Seppi”, γεννήθηκε στις 7 Ιουλίου το 1936 στο Fribourg της Ελβετίας. Η καριέρα του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ξεκίνησε στους δύο τροχούς κερδίζοντας το πρωτάθλημα Ελβετίας στα 350 cc το 1958. Από το 1962 μέχρι το 1971 έτρεχε στην F1 για τις ομάδες Lotus, Brabham, Rob Walker Racing Team, March και BRM. Ανέβηκε στο βάθρο των νικητών έξι φορές, κέρδισε δύο αγώνες και σημείωσε 68 πόντους πρωταθλήματος. Το 1971 έχασε την ζωή του σε αγώνα World Championship Victory Race στο Brands Hatch, όταν το μονοθέσιο του μετά από μηχανική βλάβη αναποδογυρίστηκε και τυλίχθηκε στις φλόγες.

Δείτε το επόμενο

Tom Kristensen 1967

Ο Mr Le Mans, Tom Kristensen γεννήθηκε στις 7 Ιουλίου το 1967 στη Δανία. Κατέχει το ρεκόρ με τις περισσότερες νίκες στους αγώνες 24 Hours of Le Mans με εννέα νίκες στο ιστορικό του, από τις οποίες, οι έξι ήταν διαδοχικές (2000 – 2005). Θεωρείται από πολλούς ως ο καλύτερος οδηγός που έχει αγωνιστεί ποτέ στο θρυλικό αγώνα των 24 ωρών. Επίσης, ο Kristensen κατέχει το ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στις 12 Hours of Sebring (έξι). Το 2018 τιμήθηκε από τη Βασίλισσα της Δανίας ως Knight of the Order of the Dannebrog και εντάχθηκε στο Sports Hall of Fame της Δανίας.

Δείτε το επόμενο

Alessandro Nannini 1959

Ο οδηγός Alessandro “Sandro” Nannini γεννήθηκε στις 7 Ιουλίου το 1959 στην Σιένα της Ιταλίας. Είναι ο μικρότερος αδελφός της τραγουδίστριας Gianna Nannini. Το 1981, ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα πίσω από το τιμόνι μιας Lancia Stratos σε τοπικά ράλι. Από το 1986 μέχρι το 1990 ο Nannini αγωνίστηκε στην F1 και το 1989 πήρε την πρώτη και τελευταία του νίκη στο θεσμό, στο Ιαπωνικό Grand Prix του 1989. Δυστυχώς, έξι μήνες μετά, η αγωνιστική του καριέρα τέλειωσε μετά από ατύχημα με ελικόπτερο αφού του άφησε μια σοβαρή παράλυση στο χέρι.

Δείτε το επόμενο

 

Carlos Alberto Reutemann 1942

Ο θρύλος της Formula 1, Carlos Reutemann έφυγε από την ζωή στις 07/07/2021 σε ηλικία των 79 ετών. Γεννήθηκε το 1942 στη Αργεντινή και αγωνίστηκε στη Φόρμουλα 1 από το 1972 έως το 1982. Ήταν ανάμεσα στους κορυφαίους όσα χρόνια αγωνίστηκε παίρνοντας και δώδεκα νίκες και έξι pole positions. To 1981, όταν οδηγούσε για την ομάδα της Williams, έχασε τον τίτλο με μόνο ένα βαθμό διαφορά ενώ τερμάτισε τρίτος στην κατάταξη τρεις φορές με τρεις διαφορετικές ομάδες. Το 1975 με τη Brabham, το 1978 με τη Ferrari και το 1980 με τη Williams. Μέχρι σήμερα είναι ο τελευταίος οδηγός της Αργεντινής για να κερδίσει ένα Grand Prix. Ο Reutemann έχει να επιδείξει και επιτυχίες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι αφού τερμάτισε δύο φορές στην τρίτη θέση του Ράλι Αργεντινής. Το 1980 με ένα εργοστασιακό Fiat 131 Abarth και το 1982 με ένα επίσης εργοστασιακό Peugeot 205 T16. Μετά την αποχώρηση του από τους αγώνες διετέλεσε κυβερνήτης της Σάντα Φε στην Αργεντινή αλλά και γερουσιαστής, ενώ του προτάθηκε να κατέβει και σαν υποψήφιος για την προεδρία. Κάτι που ο ίδιος αρνήθηκε να πράξει.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Exit mobile version