ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 16 Μαίoυ

5. Fabrizio Tabaton

FABRIZIO TABATON

Το 1955 γεννιέται ο Ιταλός οδηγός και μετέπειτα ιδιοκιτήτης ομάδας Fabrizio Tabaton. Άμεσα συνδεδεμένος με την ομάδα της Lancia κατάφερε να κερδίσει δύο φορές τον τίτλο του πρωταθλητή Ευρώπης. Το 1986 με μια Lancia Delta S4 και το 1988 με Lancia Delta Integrale και Delta HF. Χρονιά στην οποία αγωνίστηκε και το Ράλι Κύπρος όπου πήρε την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη. Κέρδισε επίσης το Ιταλικό πρωτάθλημα, το 1985 με Lancia 037 και το 1987 με Lancia Delta HF. Έτρεξε επίσης επτά φορές στον αγώνα της πατρίδας του, το Σαν Ρέμο, που μετρούσε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα κερδίζοντας μια τέταρτη και μια πέμπτη θέση. Μετά την απόσυρση του από τους αγώνες ήταν υπεύθυνος της ομάδας της Grifone όπου προετοίμαζε αυτοκίνητα για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Η ομάδα του πήρε δύο ευρωπαϊκούς τίτλους, το 1986 με τον Dario Cerrato και το 1988 με τον Yves Loubet.

Στη φωτογραφία από τη συμμετοχή του στο Ράλι Κύπρος το 1988 στην ειδική διαδρομή της Παρεκλησιάς.

4. Ράλι Κύπρος 2004

2004 CYPRUS RALLY

Ο Φιλανδός Μάρκους Γκρόνχολμ πήρε την πρώτη θέση στο Ράλι Κύπρος του 2004 με το Peugeot 207 WRC. Δεύτερος ήταν ο Σεμπαστιάν Λοέμπ με Citroen ενώ ο Εσθονός Μάρκο Μάρτιν συμβιβάστηκε με την τρίτη θέση με το Ford Focus. O Κάρλος Σάινθ τερμάτισε στην τέταρτη θέση με το δεύτερο Citroen, μπροστά από το Peugeot 307WRC του Φιλανδού Χάρι Ροβανμπέρα. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσε ο  Πέτερ Σόλμπεργκ με Subaru. 21 πληρώματα έφτασαν στη ράμπα με πρώτους ανάμεσα στα Κυπριακά πληρώματα τους Ανδρέα Τσουλόφτα και Σάββα Λαό με Mitsubishi Lancer EVO 7 που τερμάτισαν τελικά στην 11η θέση.

3. Ανάβαση Πισσουρίου 1982

1982 ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΣΣΟΥΡΙΟΥ

O Χρίστος Φασαρίας με το θρυλικό Ford Escort HH700 παίρνει ακόμα μια νίκη στην Ανάβαση Πισσουρίου. Αυτή έγινε το 1982 όπου συνολικά 25 οδηγοί έτρεξαν στην ελικοειδή γνωστή για την εποχή διαδρομή που διοργάνωσε για μια ακόμη φορά η Λέσχη Αυτοκινήτου της Λεμεσού. Δεύτερος με μια διαφορά δύο ακριβώς δευτερολέπτων από το νικητή ήταν ο Κώστας Παναγιωτίδης με το VW Golf GTi ενώ τον τρίτο καλύτερο χρόνο έφερε ο Αντώνης Χαραλάμπους με το ΜΙΝΙ. Τη νίκη στην κατηγορία A πήρε ο Νικόλας Πραστίτης με ένα Volkswagen Passat.

2. Will Gollop 1950

will gollop

Ο πρωταθλητής Rallycross Will Gollop γεννήθηκε το 1950 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός rallycross του Ηνωμένου Βασιλείου αφού το 1992 κατάφερε να κερδίσει το the FIA European Championship. Επίσης έχει στην κατοχή του τρείς τίτλους Rallycross Grand Prix και δύο MSA British.

1. Luigi Villoresi 1909

Luigi Villoresi

Τo 1909 γεvvήθηκε o Iταλός oδηγός Luigi Villoresi, δύo φoρές vικητής στoν φημισμένο αγώνα του Targa Florio. Γεννημένος στο Μιλάνο, στη Λομβαρδία και με το παρατσούκλι “Gigi”, ήταν ο μεγαλύτερος αδελφός του οδηγού Emilio Villoresi με τον οποίο έτρεχαν στη συνέχεια μαζί σε διάφορους αγώνες. Άρχισε να αγωνίζεται σε τοπικά ράλι στην ηλικία των είκοσι δύο ετών με μια Lancia Lambda και λίγα χρόνια αργότερα απέκτησε ένα Fiat Balilla με το οποίο αυτός και ο αδελφός του Emilio ανταγωνίστηκαν στο Mille Miglia . Το 1935, αγωνίστηκε στο Coppa Ciano, τερματίζοντας τρίτος και συνέχισε να λαμβάνει μέρος στο ιταλικό πρωτάθλημα.

Το 1938, ο Luigi εντάχθηκε στην ομάδα της Maserati, οδηγώντας το μοντέλο 8CTF που είχε σχεδιάσει η Maserati για να ανταγωνιστεί τα κυρίαρχα γερμανικά ασημένια βέλη. Το 1939, η Maserati εισήγαγε το Maserati 4CL, το οποίο ο Villoresi κέρδισε το  Grand Prix της Νότιας Αφρικής το 1939. Στη συνέχεια πήρε τη νίκη και στο Grand Prix της Αδριατικής του 1939. Η αγωνιστική του καριέρα διακόπηκε από την έναρξη του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου. Στο τέλος του πολέμου, επέστρεψε στη Maserati μέχρι το 1949, όταν υπέγραψε ξανά με τη Ferrari. Έκανε το ντεμπούτο της στη Formula 1 στις 21 Μαΐου 1950, στον πρώτο επίσημο αγώνα του θεσμού. Ο Villoresi έτρεξε μέχρι το 1956 και στα επίσημα στατιστικά της φόρμουλα ένα (από το 1950 και μετά) ανέβηκε οκτώ φορές στο βάθρο και μάζεψε συνολικά 49 βαθμούς.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.