autokinito.com.cy by Petros Soutzis

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 11 Ιουνίου

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 11 ΙΟΥΝΙΟΥ

Ράλι Τίγρης 1989

Τέταρτος γύρος για το παγκύπριο πρωτάθλημα ράλι του 1989. Οι Βαχάν Τερζιάν και Γιώργος Σεργίδης κερδίζουν το Ράλι Τίγρης με το Honda Civic. Τον αγώνα διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Λεμεσού και τα 41 πληρώματα που έλαβαν μέρος είχαν να αντιμετωπίσουν 12 ειδικές διαδρομές. Ένα λεπτό πιο πίσω τερμάτισαν οι Αντώνης Μιχαηλίδης και Γιώργος Λαός με το Mazda 323 4WD ενώ μόλις 17 δευτερόλεπτα πιο πίσω, και τρίτοι στη γενική κατάταξη οι Κύπρος Χαραλάμπους και Γιαννάκης Ιωάννου με Opel Kadett GSi. Δύο Peugeot 309 GTi τερμάτισαν στις επόμενες δύο θέσεις με τους Καλογήρου/Χριστοδουλίδη και Μελισσά/ Αλεξάνδρου. Τόσο ο Ντίμης Μαυρόπουλος όσο και ο Αντώνης Ιερόπουλος αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν με προβλήματα.

Δείτε το επόμενο

Castrol Ωτοκροςς 1978

Ο Κύπρος Κυπριανού ήταν ο μεγάλος νικητής του Castrol Ώτοκροςς του 1978. Πίσω από το τιμόνι του Chrysler Avenger έφερε χρόνο 3.15.31 έναντι 3.16.76 του Τάκη Παναγίδη «Τεμόνικα» με το ΜΙΝΙ. Τρίτος με χρόνο 3.17.00 ήταν ο Χρίστος Φασαρίας με Ford Escort ενώ την εξάδα συμπλήρωσαν οι Κώστας Παναγιωτίδης (VW Golf), Ανδρέας Αχιλλέως «Cosmic» (Saab 96) και Γιαννάκης Χριστοδούλου (Fiat 131 Mirafiori). Τον αγώνα διοργάνωσε η Λέσχη Αυτοκινήτου Λεμεσού σε μια διαδρομή παρά το Ladies Mile και σε αυτόν έλαβαν μέρος 22 οδηγοί.

Δείτε το επόμενο

Διόνυσος Ώτοσπριντ 1995

Ο Γιώργος Ανδρέου «Σιώφερος» πήρε την πρώτη του νίκη μέσα στο 1995 και αυτό έγινε στο Δόνυσος Ώτοσπριντ που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Αυτοκινήτου Πάφου παρά τov κυκλικό κόμβo τoυ σταδίoυ της Πάφoυ. Τo 1.49.53 πoυ έφερε ήταv ο γρηγορότερος χρόνος της μέρας ενώ δεύτερoς με μια διαφoρά μόλις 48 εκατoστώv o Σάββας Χ”Σάββας ενώ μόλις τρίτος ο Μαρίνος Κακουράτος (1.52.64) που ταλαιπωρήθηκε από κιβώτιο αλλά και σκασμένο ελαστικό. Ο τοπικός οδηγός Ευγένιος Παvαγιώτoυ ήταν τέταρτος με το Ford Sierra Cosworth ενώ ακολούθησαν οι Ανδρέας Κακουράτος και Μάριος Παναγιώτου με Lancia Integrale. Νίκη στην κατηγορία για αυτoκίvητα με περιoρισμέvες μετατρoπές για τον Σoφoκλή Χριστoδoύλoυ με τo Nissan Sunny GTiR ενώ τη δικίνητη κατηγορία κέρδισε ο Λάκης Παρέλλης εντυπωσιάζοντας και πάλι με το Opel Corsa.

Δείτε το επόμενο

Ανάβαση Λάρνακας 2011

Δεύτερος γύρος για το πρωτάθλημα αναβάσεων του 2011 και δεύτερη νίκη για το Μάϊκ Χαραλάμπους με την πανίσχυρη Lancia Integrale. Το 1.35.751 που έφερε ήταν ο γρηγορότερος χρόνος της ημέρας και μάλιστα με σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους του. Ο Χρίστος Θρασυβούλου πήρε για δεύτερο κατά συνέχεια αγώνα τη δεύτερη θέση γενικής σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1.38.721. Μόλις δύο δέκατα πιο γρήγορος από τον Μιχάλη Σοφοκλέους που τερμάτισε τελικά στην τρίτη θέση. Ο αγώνας διεξήχθη στη γνωστή τοποθεσία παρά τα χωριά Οδού και Φαρμακάς και συγκέντρωσε και συνολικά 27 αθλητές.

Δείτε το επόμενο

Sir Jackie Stewart

Ο «Ιπτάμενος Σκωτσέζος» Sir Jackie Stewart γεννήθηκε στις 11 Ιουνίου το 1939. Έτρεξε στην Formula 1 από το 1965 μέχρι το 1973 με ομάδες όπως τις BRMMatraMarch και Tyrrell. Στο παλμαρέ του έχει τρία παγκόσμια πρωταθλήματα, 27 νίκες, 17 pole positions, και ανέβηκε 43 φορές στο βάθρο των νικητών, σκοράροντας 360 βαθμούς πρωταθλήματος. Ο δεύτερoς από τηv Σκωτσέζικη δυναστεία. Ο Stewart συνέχισε από εκεί που άφησε o Jim Clark..

Δείτε το επόμενο

Jean Alesi 1964

Ο Γάλλος οδηγός αγώνων ιταλικής προέλευσης Jean Alesi γεννήθηκε στις 11 Ιουνίου το 1964. Ο πατέρας του (Φράνκο), ήταν μηχανικός από το Αλκάμο της Σικελίας και η μητέρα του από το Ρίσι. Ο Alesi σημείωσε αρκετές επιτυχίες στις μικρότερες κατηγορίες, κερδίζοντας το Πρωτάθλημα Formula 3000 του 1989. Στην F1 οδήγησε για τις ομάδες τις Tyrrell, Benetton, Sauber, Prost, Jordan και Ferrari, όπου αποδείχτηκε πολύ δημοφιλής μεταξύ των tifosi. Αγωνίστηκε για την ομάδα της Ferrari το 1991 έως το 1995, και το επιθετικό του στυλ οδήγησης, σε συνδυασμό με το νούμερο 27 επάνω στο μονοθέσιο του, οδήγησε ορισμένους δημοσιογράφους και τους tifosi να τον συγκρίνουν με τον Gilles Villeneuve. Σημείωσε την πρώτη και μοναδική του νίκη στον Καναδά το 1995.Από το 2002 έως το 2006 ο Alesi έτρεξε στο πρωτάθλημα DTM, κερδίζοντας μερικούς αγώνες. Το 2008 και 2009 έτρεξε στο Speedcar series, το 2010 στο Le Mans και το 2012 στο Indy 500.

Δείτε το επόμενο

Thomas Maldwyn Pryce 1977

Σαν σήμερα στις 5 Μαρτίου το 1977 χάνει την ζωή του ο Thomas Pryce στην πίστα του Kyalami. Ο Ουαλός, νίκησε τον περίφημο αγώνα του Brands Hatch Race of Champions το 1975 και αγωνίστηκε στην Formula 1 από το 1974 μέχρι τον θάνατο του το 1977. Οδήγησε για τις ομάδες των Token και Shadow, ανεβαίνοντας δύο φορές στο βάθρο των νικητών και μια pole position στο ιστορικό του. Όσο περίεργο και αν ακούγεται, ο Pryce έχασε την ζωή του, όταν ένας marshal στην προσπάθεια του να διασχίσει την πίστα για να παράσχει βοήθεια σε άλλο οδηγό, κτυπήθηκε από το αυτοκίνητο του Pryce. Αποτέλεσμα, ο marshal να χάσει την ζωή του ακαριαία και ο Pryce να χτυπηθεί στο κεφάλι από τον πυροσβεστήρα που κρατούσε ο marshal.

Δείτε το επόμενο

Pierre Eugène Alfred Bouillin 1905 – 1955

Ο οδηγός αγώνων και αθλητής, Pierre Eugène Alfred Bouillin γεννήθηκε στις 22 Δεκεμβρίου το 1905 στη Γαλλία. Έτρεξε στην Formula 1 για μόνο μια σεζόν με την ομάδα της Talbot-Lago το 1950 – 1951. Στις 11 Ιουνίου το 1955, ο Pierre χάνει την ζωή του στον εφιαλτικό αγώνα του 24 hour of Le Mans όταν η Mercedes-Benz που οδηγούσε χτύπησε το κιγκλίδωμα, εκσφενδονίστηκε στον αέρα σκοτώνοντας 83 θεατές και τραυματίζοντας 180. Ο Pierre σκοτώθηκε ακαριαία… αυτή ήταν η μεγαλύτερη τραγωδία στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

 

Δείτε το επόμενο

Ove Andersson 1938 – 2008

Σαν σήμερα το 2008, ο πρώην οδηγός αγώνων και επικεφαλής του Toyota F1 programme, Ove Andersson, χάνει την ζωή του στην ηλικία των 70 ετών, σε αγώνα κλασσικών αυτοκινήτων στην Νότιο Αφρική. Ο Ove, έτρεξε σε 28 αγώνες του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι από το 1973 – 1982, κερδίζοντας ένα ράλι, με 7 βάθρα και 20 νίκες στο παλμαρέ του. Υπο την καθοδήγηση του στο Toyota Team Europe στέφθηκαν πρωταθλητές μεγάλα ονόματα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι όπως Juha Kankkunen, Carlos Sainz και Didier Auriol.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Exit mobile version