autokinito.com.cy by Petros Soutzis

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ: 15 Ioυλίoυ

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 15 ΙΟΥΛΙΟΥ

Cyprus Rally Championship 2001

Με νικητές τους Αντρέα Τσουλόφτα και Ανδρέα Αχιλλέως τέλειωσε την Κυριακή 15 Ιουλίου o τρίτος γύρος για το Παγκύπριο πρωτάθλημα ράλι του 2001. Δεύτεροι και συνάμα πρώτοι στην κατηγορία με περιορισμένες μετατροπές οι Ανδρέας Περατικός και Χάρης Επισκόπου ενώ στην τρίτη θέση στη ράμπα ανέβηκαν οι Προδρόμου και Βασιλειάδης, όλοι με Mitsubishi Lancer. Στις δύο επόμενες θέσεις οι Μιχάλης Ζίττης και Κώστας Λοϊζίδης ενώ την πρώτη θέση στην κατηγορία για αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο τροχούς, αλλά και την έκτη θέση στη γενική κατάταξη, πήραν οι Σίμος Γαλαταριώτης και Λοίζος Λουκά με Honda Civic. Στο τέρμα έφτασαν 29 από τα 51 πληρώματα που ξεκίνησαν αρχικά τον αγώνα.

Δείτε το επόμενο 

Nigel Mansell British GP 1990

Ο Nigel Mansell, έχοντας εξασφαλίσει την pole position εν όψει του Βρετανικού grand prix, ξεκίνησε δυνατά τον αγώνα, αλλά η Ferrari 036 του παρουσίασε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων με αποτέλεσμα να τον προσπεράσει ο Alain Prost (ομόσταυλος στου στην Ιταλική ομάδα) για την πρωτοπορία, μάλιστα ενάντια στις οδηγίες της ομάδας. Τα προβλήματα για τον Βρετανό κορυφώθηκαν στον 57ο γύρο, αναγκάζοντας τον να εγκαταλείψει, με τον Professor να κερδίζει τον τρίτο συνεχόμενο αγώνα του, προσπερνώντας τον μεγάλο του αντίπαλο στην μάχη του τίτλου, Ayrton Senna, στην βαθμολογία. Μετά το τέλος του αγώνα ο Mansell ξέσπασε δηλώνοντας «είμαι πιο γρήγορος από τους υπόλοιπους, αλλά γιατί να μην συμβαίνουν και στους άλλους αυτά τα προβλήματα» ενώ στην συνέχεια ανακοίνωσε πως αυτή θα ήταν η τελευταία του χρονιά στην F1, δηλώνοντας «δεν θέλω να δικαιολογηθώ, απλά να κάνω μια δήλωση, δεν θέλω να βάλω τα κλάματα». Φυσικά, αργότερα απέσυρε την… απόσυρση του. Τερμάτισε πέμπτος στο πρωτάθλημα του 1990, έπειτα από επτά (!!!) συνολικά εγκαταλείψεις και μόλις μια νίκη (έναντι των πέντε του Prost), στο Πορτογαλικό GP.

Δείτε το επόμενο 

Honda S800 1965

Το 1967 το Honda S800 χαρακτηρίστηκε ως το γρηγορότερο αυτοκίνητο 1ος λίτρου στον κόσμο.. αφού, το στροφόμετρο σταματούσε στις 10,000rpm. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας τετρακύλινδρος 791 cc με 70 ίππους, καθιστώντας το ως το πρώτο αυτοκίνητο της Honda με τελική 160 km/h. Το σπορ αυτοκίνητο της Honda παρουσιάστηκε το 1965 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο με εκδόσεις όπως coupe και roadster. Ήταν ο αντικαταστάτης του θρυλικού S600 με κύριους ανταγωνιστές τα Austin-Healey Sprite, MG Midget, Triumph Spitfire και Fiat 850 Spider.

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Exit mobile version