Volvo:

Η Volvo ανακοίνωσε ότι πολύ σύντομα θα αρχίσει να τοποθετεί, κατόπιν παραγγελίας, κάμερες μέσα στην καμπίνα, με σκοπό την παρακολούθηση του οδηγού. Αυτό έχει σαν στόχο να αυξήσει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα ασφάλειας. Όπως τόνισε ο υπεύθυνος ψηφιακών μέσων και τεχνολογίας, Atif Rafiq, οι συγκεκριμένες κάμερες είναι σε θέση να μετρήσουν τα επίπεδα γλυκόζης του οδηγού μέσα από τις κόρες των ματιών και σε περίπτωση διάγνωσης κάποιου προβλήματος υγείας, το σύστημα να ειδοποιήσει κάποιο συγγενικό πρόσωπο ή το κοντινότερο νοσοκομείο. Όλα τα παραπάνω, σε περίπτωση που δεν μπορεί να καλέσει ο ίδιος ο οδηγός.

Η Volvo σκοπεύει να λειτουργήσει την κάμερα ως ένα είδος συστήματος ασφαλείας, παρακολουθώντας τη συμπεριφορά του οδηγού. Με βάση αυτό που καταγράφει η κάμερα, το αυτοκίνητο μπορεί στη συνέχεια, εάν διαθέτει φυσικά τις ανάλογες λειτουργίες, να μπει σε «ασφαλή μετακίνηση». Η Volvo έχει χρησιμοποιήσει αντίστοιχες κάμερες και στο πρόγραμμα Drive Me για την ανάπτυξη και τη δοκιμή αυτόνομων οχημάτων. Επιπλέον, οι κάμερες μπορούν να αναγνωρίσουν, μέσω της αναγνώρισης προσώπου, το άτομο που κάθεται στην θέση του οδηγού και να προσαρμόσουν το όχημα αναλόγως (θερμοκρασία εσωτερικού, θέση οδήγησης και εσωτερικού καθρέπτη), ενώ παράλληλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για βιντεοκλήσεις. Το Volvo XC40 θα διπλασιάσει τις πωλήσεις του το 2019

Το νέο Volvo XC40 αναμένεται να είναι ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής της σουηδικής εταιρείας στην προσπάθεια της να φτάσει τις 800.000 πωλήσεις σε ένα χρόνο, στοχεύοντας σε διπλασιασμό των ταξινομήσεών του μέσα στο 2019.

Σύμφωνα με τον Υπεύθυνο της Volvo Ευρώπης, Lex Kerssemakers, οι πωλήσεις για το μικρότερο SUV της σουηδικής φίρμας αναμένεται να φτάσουν στις 150.000 τη φετινή χρονιά, όντας οι διπλές σε σχέση με αυτές του 2018.

Η πολύ σημαντική αυτή αύξηση θα έρθει από τη στιγμή που το 2019 θα είναι η πρώτη πλήρη χρονιά διάθεσης του μοντέλου (λανσαρίστηκε πέρυσι), ενώ παράλληλα λόγω και της αυξημένης ζήτησης για το XC40, η Volvo έχει αυξήσει την παραγωγή του στο εργοστάσιό της στη Γάνδη του Βελγίου.

Στόχος πλέον της σουηδικής φίρμας είναι να αυξήσει τις πωλήσεις της στις 800.000 ανά έτος και να θέσει ένα νέο ιστορικό ρεκόρ, χωρίς όμως προς το παρόν ο Kerssemakers να προσδιορίζει και χρονικά το πότε θα επιτευχθεί αυτό το νούμερο.

Ήδη, την περσινή χρονιά η Volvo με 642.253 οχήματα έκανε νέο ρεκόρ, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία ξεπέρασε τις 600.000 πωλήσεις/έτος. Το XC60 ήταν το πιο δημοφιλές της μοντέλο με 189.549 αυτοκίνητα, ενώ δεύτερο ήταν το XC90 με 94.182 πωλήσεις.

Θα πρέπει να σημειώσουμε πάντως ότι από τη στιγμή που το μικρομεσαίο Volvo V40 αναμένεται να σταματήσει τις πωλήσεις του μέσα στη χρονιά, χωρίς να έχει εξαγγελθεί ο αντικαταστάτης του για τα επόμενα 2 ή 3 χρόνια, η Volvo δύσκολα θα φτάσει στο στόχο των 800.000 πωλήσεων τουλάχιστον μέχρι να δούμε στην αγορά ένα νέο μικρομεσαίο μοντέλο της.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.