AMG A 35 4MATIC:

AMG A 35 4MATICH AMG επεκτείνει τη γκάμα των compact αυτοκινήτων της. Μετά την έκδοση Hot Hatch της νέας A-Class της Mercedes έφτασε η στιγμή για την αντίστοιχη έκδοση της έκδοσης saloon. To A 35 4MATIC saloon είναι το δεύτερο μοντέλο της Mercedes-AMG, που βασίζεται επάνω στη νέα πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων, αλλά το πρώτο μοντέλο για τον πελάτη που αναζητά τον σπορ χαρακτήρα της μάρκας σε συνδυασμό με ένα άνετο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Η εξαιρετική δυναμική οδήγησης του ευέλικτου μοντέλου notchback εξασφαλίζεται από τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2.0-λίτρων με 306 ίππους, το κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT DCT 7G με διπλό συμπλέκτη, τις αναρτήσεις από την AMG και το μεταβλητό σύστημα μετάδοσης AMG Performance 4MATIC.

AMG A 35 4MATIC
Απευθύνεται σε οδηγούς που αναζητούν υψηλές επιδόσεις ενώ ταυτόχρονα να έχουν στη διάθεση τους άνετους χώρους για οικογένεια αλλά και για αποσκευές μαζί με ένα ιδιαίτερα ελκυστικό βασικό πακέτο εξοπλισμού. Ο χρόνος επιτάχυνσης 4,8 δευτερολέπτων για 0-100 χιλιόμετρα από στάση και η μέγιστη ταχύτητα των 250 χιλιομέτρων την ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ικανοποιούν τα αιτήματα των πελατών αυτών για υψηλή δυναμική οδήγηση.

AMG A 35 4MATIC«Μετά την πολύ επιτυχημένη παρουσία της έκδοσης hatchback, τα πράγματα κινούνται δυναμικά και στην κατηγορία των saloon με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της AMG.  Τα σπορ Saloon αποτελούν ουσιαστικά τις ρίζες της Mercedes-AMG αλλά και μέρος του πυρήνα της μάρκας. Με τη νέα μας A 35, μεταφέρουμε αυτή την ιστορία στην σύγχρονη εποχή με τη μορφή ενός πολύ ελκυστικού μοντέλου που χρησιμεύει ως σημείο εισόδου στον κόσμο της AMG, ανοίγοντας παράλληλα τις πόρτες για καινούργιους ιδιοκτήτες», δηλώνει ο Tobias Moers, Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-AMG.

AMG A 35 4MATIC
Ο τετρακύλινδρος turbo κινητήρας 2.0 λίτρων διαθέτει αυθόρμητη απόκριση στις εντολές του πεντάλ, υψηλή ισχύ (μέγιστη ροπή 400 Nm από 3000 σ.α.λ.) και χαρακτηριστικό ήχο κινητήρα της AMG. Ο στροφαλοθάλαμος από ελαφρύ αλουμινένιο αλουμίνιο υψηλής αντοχής, μειώνει το συνολικό βάρος του οχήματος, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερη την απόδοση. Μέσω της χρήσης ενός turbo, συνδυάζει τη βέλτιστη ανταπόκριση στις χαμηλές στροφές του κινητήρα με ισχυρή αύξηση ισχύος σε υψηλότερες ταχύτητες. Το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα αυτόματα ελεγχόμενο πτερύγιο εξαγωγής ως στάνταρ. Ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης, ο ήχος της διαμορφώνεται από «ισορροπημένο» σε «ισχυρό».

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.