To ολοκαίνουριο Peugeot 5008 βρίσκεται ήδη στους εκθεσιακούς χώρους της Demstar Automotive. Πρόκειται για ένα σύγχρονο και πρακτικό crossover εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και έτοιμο να φιλοξενήσει μέχρι και επτά επιβάτες.

Είναι κατασκευασμένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2 της PSA με μήκος 4.641 χλστ., πλάτος 1.844 χλστ., και ύψος 1.646 χλστ. Αριθμοί που το φέρουν να είναι πιο μακρύ κατά 19,5 εκατοστά σε σχέση με το 3008, ενω σε σχέση με τη πρώτη γενιά έχει 16,5 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος, ενώ είναι κατά 11 εκατοστά πιο πλατύ. Το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.840 χλστ., και είναι μεγαλύτερο κατά 16,5 εκατοστά σε σχέση με το 3008, με το επιπλέον μήκος να έχει τεθεί σχεδόν όλο στη διάθεση των επιβατών.

Σχεδιαστικά κρατά την ταυτότητα της εταιρείας με κοινά στοιχεία με το 3008 ενώ ξεχωρίζει το μακρύ και οριζόντιο καπό, οι μεγάλοι θόλοι των τροχών, οι χρωμιωμένες διακοσμητικές γραμμές και οι αλουμινένιες μπάρες οροφής αλουμινίου.

Το νέο 5008 διαθέτει ένα ποιοτικό και άκρως λειτουργικό εσωτερικό εφοδιασμένο με ότι πιο σύγχρονο έχει να προσφέρει η αυτοκινητοβιομηχανία στους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας. Ξεχωρίζει το compact τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια, η 8 ιντσών οθόνη αφής ενώ ο πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών απεικονίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό. Διαθέτει επίσης λειτουργία Mirror Screen για σύνδεση με συσκευές smartphone και tablet συμβατές με Apple CarPlay, MirrorLink ή Android Auto, καθώς και 3D σύστημα δορυφορικής πλοήγησης.

Ο χώρος αποσκευών φθάνει τώρα τα 640 λίτρα ενώ με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα, ο αριθμός αγγίζει τα 2.150 λίτρα. Παράλληλα, το εσωτερικό προσφέρει δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού προκειμένου να μεταφερθούν αντικείμενα μήκους μέχρι 3,2 μέτρα, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι διαθέσιμη η πόρτα χώρου αποσκευών με άνοιγμα hands-free που ανοίγει με μια απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων διαθέτει  τρία ανεξάρτητα πανομοιότυπα, αναδιπλούμενα καθίσματα, που ρυθμίζονται σε μήκος (+/-15 εκατοστα) και σε κλίση (5 ρυθμίσεις πλάτης). Στην τρίτη σειρά υπάρχουν δύο ανεξάρτητα, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα καθίσματα.

Όσον αφορά τους κινητήρες, η γκάμα του νέου 5008 ξεκινά με τον βραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech των 130 ίππων και μικτή κατανάλωση 5,5 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα. Στη συνέχεια υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες. Ο πρώτος στα 1.6 λίτρα BlueHDi με 120 ίππους και κατανάλωση μόλις 4.2 λίτρα ανά εκατό χιλιόμετρα και ο δίλιτρος BlueHDi με 180 ίππους και κατανάλωση στα 4.8 λίτρα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η κίνηση στο 5008 μεταφέρεται στον μπροστά άξονα, και διατίθεται και με το Advanced Grip Control, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης που βελτιστοποιεί την πρόσφυση των τροχών μέσω πέντε προγραμμάτων (Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF) Το Advanced Grip Control περιλαμβάνει και το Hill Assist Descent Control.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.