Walter Röhrl – Porsche Taycan:

Walter Röhrl Porsche TaycanΟ θρύλος των αγώνων Walter Röhrl, που όπως είναι γνωστό είναι και δοκιμαστής των αυτοκινήτων της Porsche, βρέθηκε πίσω από τιμόνι της ηλεκτρικής Taycan δηλώνοντας εντυπωσιασμένος από τη συμπεριφορά και τις επιδόσεις της.

Να θυμίσουμε ότι πριν λίγους μήνες ο γερμανός μίλησε με τα… χειρότερα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κάτι που ενόχλησε και την ίδια την Posrche! Δεν είχε διαστάσει να πει ότι «τα αυτοκίνητα αυτού του είδους είναι «καταστροφή» σε τηλεόραση τη Γερμανίας.

Όμως, για την Taycan τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι. Δήλωσε ενθουσιασμένος τόσο για την οδική της συμπεριφορά όσο και για τις επιδόσεων της Taycan.

«Σε όλα μου τα χρόνια στους αγώνες, δεν έχω δει ποτέ τέτοιες επιδόσεις»

Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές σπορ σεντάν που θα έχει σαν στόχο να προσφέρει υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης σε συνδυασμό με πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. Το τετράθυρο και αποκλειστικά 4θέσιο Taycan θα ενσωματώνει τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας εξελιγμένη στην αγωνιστική 919 Hybrid που κέρδισε στις 24 ώρες του LeMans. Επίσης, η εμπειρία στην κατασκευή σασί χαμηλού βάρους και υψηλής ακαμψίας χρησιμοποιήθηκε και στην 918 Spyder.

Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα σε κάθε άξονα. Η συνδυασμένη ισχύς αγγίζει τους 600 ίππους, ώστε Taycan να φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα και αυτονομία που ξεπερνά τα 500 km. Το Mission E concept είναι χτισμένο επίσης σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, με αλουμινένιο πάτωμα και τμήματα από ατσάλι υψηλής αντοχής και συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα.