Pagani Imola:

pagani huayra imolaΌπως και ο προκάτοχός του Zonda, έτσι και η Pagani Huayra έχει παραλλαχθεί σε πάρα πολλές διαφορετικές εκδόσεις. Το ήδη οκτώ χρόνων supercar έχει ήδη μετατραπεί σε ένα drop-top, αυτοκίνητο πίστας και, σε καμπριολέ πίστας ενώ ετοιμάζεται ήδη ακόμη μια καινούργια, άγρια, έκδοση!

pagani huayra imolaΤο αποτέλεσμα είναι το Pagani Imola, το οποίο πήρε το όνομά του από την φημισμένη πίστα όπου κάλυψε 10,000 μίλια δοκιμών! Αυτό είναι περίπου το ίδιο με τρεις αγώνες 24 ωρών του Le Mans, λέει η Pagani. Ο twin-turbo V12 κινητήρας της Mercedes-AMG που χρησιμοποιείται στην Imola παράγει 816 ίππους και 1100Nm ροπής, με 80 ίππους περισσότερους από την ήδη ισχυρή Huayra BC. Όπως και πριν, η ισχύς πηγαίνει στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων επτά ταχυτήτων Xtrac. Το ενεργό σύστημα αεροδυναμικών της Huayra – το οποίο αποτελείται από πολλαπλά κινούμενα «φτερά» – έχει διατηρηθεί και συμπληρώνεται με διάφορα «στερεά» στοιχεία, όπως ένα τεράστιο νέο διαχύτη. Η γεωμετρία της ανάρτησης της Imola είναι εξατομικευμένη και οι προσαρμοστικές αναρτήσεις αλληλοσυνδέονται. Οι μπροστινές αναρτήσεις είναι ιδιαίτερα «έξυπνες» και μπορούν να αλλάξουν το ύψος του αμαξώματος την ώρα της οδήγησης.

Το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από έναν εντυπωσιακό κατάλογο φανταχτερών υλικών, συμπεριλαμβανομένων των carbon fibre και τιτανίο. O Pagani είπε πως το αυτοκίνητο ζυγίζει 1246 κιλά – μια χαρά βάρος για τον κινητήρα V12 6.0 λίτρων του.

 

Εάν όλα αυτά ακούγονται ακριβά, υπάρχει ένας καλός λόγος – επειδή είναι. Τα οχήματα της Pagani δεν είναι ποτέ «φτηνά», αλλά η Imola είναι ιδιαίτερα ακριβή – κοστίζει €5 εκατομμύρια. Ακόμα, όμως, και αν έχετε αυτό το ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό, δεν θα σας βοηθήσει για να την αποκτήσετε. Ο λόγος; Θα παραχθούν μόνο ΠΕΝΤΕ, και έχουν ήδη πωληθεί και οι πέντε…

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.