Pagani Imola:
Όπως και ο προκάτοχός του Zonda, έτσι και η Pagani Huayra έχει παραλλαχθεί σε πάρα πολλές διαφορετικές εκδόσεις. Το ήδη οκτώ χρόνων supercar έχει ήδη μετατραπεί σε ένα drop-top, αυτοκίνητο πίστας και, σε καμπριολέ πίστας ενώ ετοιμάζεται ήδη ακόμη μια καινούργια, άγρια, έκδοση!
Το αποτέλεσμα είναι το Pagani Imola, το οποίο πήρε το όνομά του από την φημισμένη πίστα όπου κάλυψε 10,000 μίλια δοκιμών! Αυτό είναι περίπου το ίδιο με τρεις αγώνες 24 ωρών του Le Mans, λέει η Pagani. Ο twin-turbo V12 κινητήρας της Mercedes-AMG που χρησιμοποιείται στην Imola παράγει 816 ίππους και 1100Nm ροπής, με 80 ίππους περισσότερους από την ήδη ισχυρή Huayra BC. Όπως και πριν, η ισχύς πηγαίνει στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων επτά ταχυτήτων Xtrac. Το ενεργό σύστημα αεροδυναμικών της Huayra – το οποίο αποτελείται από πολλαπλά κινούμενα «φτερά» – έχει διατηρηθεί και συμπληρώνεται με διάφορα «στερεά» στοιχεία, όπως ένα τεράστιο νέο διαχύτη. Η γεωμετρία της ανάρτησης της Imola είναι εξατομικευμένη και οι προσαρμοστικές αναρτήσεις αλληλοσυνδέονται. Οι μπροστινές αναρτήσεις είναι ιδιαίτερα «έξυπνες» και μπορούν να αλλάξουν το ύψος του αμαξώματος την ώρα της οδήγησης.
Το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από έναν εντυπωσιακό κατάλογο φανταχτερών υλικών, συμπεριλαμβανομένων των carbon fibre και τιτανίο. O Pagani είπε πως το αυτοκίνητο ζυγίζει 1246 κιλά – μια χαρά βάρος για τον κινητήρα V12 6.0 λίτρων του.
Εάν όλα αυτά ακούγονται ακριβά, υπάρχει ένας καλός λόγος – επειδή είναι. Τα οχήματα της Pagani δεν είναι ποτέ «φτηνά», αλλά η Imola είναι ιδιαίτερα ακριβή – κοστίζει €5 εκατομμύρια. Ακόμα, όμως, και αν έχετε αυτό το ποσό στον τραπεζικό σας λογαριασμό, δεν θα σας βοηθήσει για να την αποκτήσετε. Ο λόγος; Θα παραχθούν μόνο ΠΕΝΤΕ, και έχουν ήδη πωληθεί και οι πέντε…