Οδηγούμε στην Κύπρο τη Maserati GranTurismo Trofeo

Η Maserati GranTurismo είναι ένα πανέμορφο τετραθέσιο σπορ μοντέλο που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο τις επιδόσεις, την άνεση και την πολυτέλεια. Ένας συνδυασμός που μόνο ένας «Ιταλός» μπορεί να προσφέρει στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Η νέας γενιάς GranTurismo στη είναι πλέον έτοιμη να οδηγήσει τη μάρκα μπροστά, αντλώντας αυτοπεποίθηση από το μοναδικό της στυλ και με έμφυτη τάση για καινοτομία.

Οδηγούμε στην Κύπρο τη Maserati GranTurismo Trofeo - maserati cyprus miltos soutzis test drive e-cars modenaΗ GranΤurismo είναι…100% Made in Italy. Εξελίχθηκε στο Maserati Innovation Hub και κατασκευάζεται στο Mirafiori στο Τορίνο. Ένας τύπος αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, κατάλληλος για μεγάλες αποστάσεις και άνετα ταξίδια.

Το καθόλα εντυπωσιακό νέο κουπέ των Ιταλών της Maserati διατίθεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις «Modena», «Trofeo» και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη Folgore, όλες με σύστημα τετρακίνησης. Εμείς είχαμε στη διάθεση μας την έκδοση Trofeo με τον επαναστατικό κινητήρα V6 Nettuno τριών λίτρων απόδοσης 550 ίππων. Πρόκειται για τον ίδιο κινητήρα που εφοδιάζει τα μοντέλα Grecale και MC20. Όμως στην περίπτωση της GranTurismo τα πράγματα είναι διαφορετικά. Το πολυτελές GT μοντέλο εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του μοναδικού κινητήρα και παρά τα 1795 κιλά μπορεί να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι. Κάτι που είχαμε την ευκαιρία να ανακαλύψουμε στη σύντομη επαφή μας με το μοντέλο.

“Φοβερα γρηγορη, άψογο τιμόνι και εντυπωσιακό κράτημα”

Οδηγούμε στην Κύπρο τη Maserati GranTurismo Trofeo - maserati cyprus miltos soutzis test drive e-cars modena O κινητήρας Nettuno διαθέτει πατέντες που προέρχονται από την Formula 1 και προσφέρουν περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, περισσότερη ισχύ μειωμένες εκπομπές ρύπων και χαμηλότερη κατανάλωση.

Οδηγούμε στην Κύπρο τη Maserati GranTurismo Trofeo - maserati cyprus miltos soutzis test drive e-cars modenaΤο Ιταλικό μοντέλο ξεχωρίζει από τις δυναμικές του γραμμές, το μακρύ καπό και φυσικά τη χαρακτηριστική μάσκα της Maserati με την τρίαινα στο κέντρο. Οι τεράστιοι αεραγωγοί στο πλάι φανερώνουν τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου με τα φωτιστικά σώματα να θυμίζουν MC20.

Περιττή κάθε αναφορά στο εσωτερικό της GranTurismo! Η Maserati, απλά έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα!. Κορυφαία υλικά, άψογο φινίρισμα και τεχνολογία αιχμής που προσφέρουν ένα άνετο ασφαλές και ευρύχωρο εσωτερικό εξοπλισμένο με καινοτόμα συστήματα άνεσης ασφάλειας και συνδεσιμότητας. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται και το σύστημα πολυμέσων της Maserati Intelligent Assistant (MIA) και το τελευταίας τεχνολογίας infotainment της εταιρείας.

Οδηγούμε στην Κύπρο τη Maserati GranTurismo Trofeo - maserati cyprus miltos soutzis test drive e-cars modenaΌσον αφορά τις υπόλοιπες εκδόσεις της GranTurismo, η Modena αποδίδει 490 ίππους ενώ η αμιγώς ηλεκτρική Folglore 761 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή στα 1.350 Nm.

Η τελευταία αποκαλύπτει τις ανεπανάληπτες δυνατότητες της Ιταλικής μάρκας στην ηλεκτρική εποχή. Οι μπαταρίες της έχουν ονομαστική ενεργειακή χωρητικότητα 92,5 kWh με την κίνηση να παρέχεται από τρεις ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, δύο στον πίσω άξονα και έναν στον εμπρός. Χαρακτηριστικό των κορυφαίων επιδόσεων του τετραθέσιου κουπέ της Maserati είναι και τα μόλις 2,7 δευτερόλεπτα που χρειάζονται για την επιτάχυνση στα εκατό χιλιόμετρα από στάση. 

Οδηγούμε στην Κύπρο τη Maserati GranTurismo Trofeo - maserati cyprus miltos soutzis test drive e-cars modenaΗ ιστορία: Πρόκειται για την επιστροφή ενός θρυλικού Maserati που δημιουργήθηκε πριν από 75 χρόνια. Όλα ξεκίνησαν με το A6 1500, ένα μοντέλο με επαναστατικό πνεύμα που αποτέλεσε τον προπομπό μιας κατηγορίας αυτοκινήτων που δεν είχε ξαναδεί ο κόσμος του αυτοκινήτου. Η ιδέα προέκυψε μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια της ιταλικής οικονομικής άνθησης. Εκεί όπου η Ιταλία ξεκίνησε να παρουσιάζει στην αγορά τα εξαιρετικά και καινοτόμα προϊόντα της που αποτέλεσαν ένα νέο τρόπο συνύπαρξης πίσω από το τιμόνι. Εκείνη την ιστορική στιγμή, η Maserati έλυσε μια εξίσωση που φαινόταν αδύνατη: μια νέα έννοια πολυτελούς μετακίνησης, ικανή να συνδυάσει απόδοση και άνεση.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

Έκδοση: Trofeo
Κινητήρας: 2.992 κ.εκ, Twin Turbo
Ισχύς: 550 PS / 6.500
Ροπή: 650 Nm / 3.000
(0-100): 3.5 sec
Μέση κατανάλωση: 10,2 l/100 km
Εκπομπές Cο2: 230 gr/km
Κιβώτιο: Αυτόματο οκτώ σχέσεων
Βάρος: 1795 Kg
Μεταξόνιο: 2.929 mm
Xώρος Αποσκευών: 310 lt

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK