Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR

Πατήστε εδώ για Τιμές/Τεχνικά

Στην πανέμορφη Ibiza βρεθήκαμε λοιπόν, όχι για πάρτι και ξενύχτια αλλά για να δοκιμάσουμε την δεύτερη γενιά του Toyota C-HR. Όπως αντιλαμβάνεστε, είναι πολύ δύσκολο για οποιονδήποτε κατασκευαστή, να δημιουργήσει ένα αντικαταστάτη ενός αυτοκινήτου που έφερε νέα δεδομένα στο χώρο με εντυπωσιακούς αριθμούς πωλήσεων, και φυσικά, την πρώτη θέση στην κατηγορία του. Εκτός από το καλό φαγητό και τα πανέμορφα τοπία της Ibiza, έφυγα με εξαιρετικές εντυπώσεις από το νέο C-HR.

Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR MILTOS SOUTZIS DICKRAN OUZOUNIAN TOYOTA CYPRUSΤου Μίλτου Σουτζιή

Ας ξεκινήσουμε από τα απλά: Το νέο τολμηρό Toyota C-HR, εξελίχτηκε και σχεδιάστηκε αποκλειστικά, με βάση τις ανάγκες του Ευρωπαίου οδηγού. Το αυτοκίνητο αναβαθμίστηκε τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, και ανήκει πλέον σε μια πιο premium κατηγορία, προσφέροντας συνάμα και την ανεπανάληπτη αξιοπιστία που διακρίνει τα μοντέλα της Toyota.

Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR MILTOS SOUTZIS DICKRAN OUZOUNIAN TOYOTA CYPRUSΚατά την διάρκεια της παρουσίασης έκανα τις εξής ερωτήσεις στον Υπεύθυνο Σχεδιασμού του μοντέλου: «Με την μπροστινή μάσκα τα επίπεδα εξοπλισμού και ποιότητα κατασκευής, θυμίζει περισσότερο Lexus αντί Toyota. Αυτός ήταν ο στόχος σας; Θα είναι και η τιμή στα επίπεδα Lexus;»  Χαμογέλασε ο Ιάπωνας και μου απάντησε, «Αυτός ήταν ο σκοπός μας εξ’αρχής. Θέλαμε να δώσουμε περισσότερα premium στοιχεία στη νέα γενιά και η τιμή θα είναι πιο κοντά σε Toyota παρά Lexus». Στην Κύπρο η τιμή του ξεκινά από τα 31,900 ευρώ (€409 μηνιαία δόση με το πρόγραμμα Toyota Easy).  Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, δεν διαθέτει τη χαμηλότερη τιμή, όμως είναι μια βασική επιλογή για όσους ψάχνουν ένα μεσαίο κουπέ SUV.

Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR MILTOS SOUTZIS DICKRAN OUZOUNIAN TOYOTA CYPRUSΕξωτερικό: «Ένα Concept Car στον δρόμο». Το δυναμικό coupe/crossover προφίλ του C-HR διατηρείτε με αιχμηρές σχεδιαστικές προσθήκες: Τροχοί 20 ιντσών, διαφοροποιημένα φωτιστικά σώματα, σχεδόν κλειστή και μυτερή μάσκα, και τονισμένους θόλους των τροχών. Όλα αυτά τα στοιχεία προσφέρουν δυναμισμό και ένα πιο κουπέ χαρακτήρα στο νέο C-HR. Στο πίσω μέρος της έντονα κεκλιμένης οροφής ξεχωρίζει και η μεγάλη φωτιζόμενη μπάρα που καλύπτει από άκρη σε άκρη το αμάξωμα. Πλέον, η Toyota διαθέτει ως επιλογή σχεδόν σε όλα τα μοντέλα την διχρωμία, ένα αναπόσπαστο στοιχείο της σχεδιαστικής ταυτότητας του νέου C-HR. Με απλά λόγια το C-HR θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμό από μακριά και θα κλέβει τα βλέμματα.

Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR MILTOS SOUTZIS DICKRAN OUZOUNIAN TOYOTA CYPRUSΕσωτερικό: «το εσωτερικό που έχει ψηφιοποιηθεί πλήρως». Με το που θα ανοίξεις την πόρτα του οδηγού, θα διαπιστώσεις ότι η ποιότητα υλικών και κατασκευής έχουν αλλάξει προς το καλύτερο. Διατίθεται στάνταρτ το πακέτο πολυμέσων Toyota Smart Connect, με οθόνη 8 ή 12,3 ιντσών, (ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού) και ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto.

Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR MILTOS SOUTZIS DICKRAN OUZOUNIAN TOYOTA CYPRUSΟ πίνακας οργάνων πρακτικός γρήγορος και ‘to the point’ που λέμε. Διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα φωτισμού, με έως και 64 χρώματα, πανοραμική οροφή από γυαλί υψηλής τεχνολογίας και σύστημα ψηφιακών κλειδιών. Εδώ ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το τηλέφωνο του για πρόσβαση και εκκίνηση του οχήματος ενώ ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών ελέγχεται με φωνητικές εντολές.

Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR MILTOS SOUTZIS DICKRAN OUZOUNIAN TOYOTA CYPRUSΤο Cockpit, οδηγοκεντρικό, όλες οι πληροφορίες και στοιχεία ελέγχου του αυτοκινήτου είναι σωστά τοποθετημένα ούτος ώστε να μην χρειαστεί να μετακινήσεις τα χέρια σου από το τιμόνι. Κουμπιά, πολλά κουμπιά! Το είπα άπειρες φορές, δεν υπάρχει τίποτα πιο πρακτικό από το κουμπί! Επίσης προσφέρεται και με σύστημα head-up display ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.

Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR MILTOS SOUTZIS DICKRAN OUZOUNIAN TOYOTA CYPRUSΚάτι που πρέπει να αναφέρω είναι τα χαμηλά επίπεδα θορύβου. Μου έκανε τρομερή εντύπωση η απόδοση της ηχομόνωσης του νέου C-HR, αφού μπορεί εύκολα να συναγωνιστεί αρκετά πιο premium μοντέλα. Οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την ησυχία και την άνεση. Όσον αφορά την ευρυχωρία των πίσω θέσεων, αυτή είναι κάπως δεσμευτική αλλά όχι αποτρεπτική με το χώρο αποσκευών να φθάνει τα 388 λίτρα. Το μεταξόνιο παρέμεινε το ίδιο με πριν στα 2,64 μέτρα, με μήκος 4.360 χλστ., πλάτος 1.830 χλστ. και ύψος 1.570 χλστ., παραμένει ξεκάθαρα μεταξύ Yaris Cross και RAV4. Γι’ αυτό αν ο χώρος δεν σου είναι ικανοποιητικός τότε κλικ εδώ για να δεις την παρουσίαση του Corolla Cross!

Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR MILTOS SOUTZIS DICKRAN OUZOUNIAN TOYOTA CYPRUSΟδηγική συμπεριφορά: Αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης, νέο πλαίσιο, αναθεωρημένες αναρτήσεις και οι νέες ρυθμίσεις εξασφαλίζουν μια εντυπωσιακή «Δεμένη» οδηγική εμπειρία. Ούτε πολύ σκληρό ούτε μαλακό, ένας πολύ καλός συνδυασμός για καθημερινή οδήγηση σε αστικές περιοχές και αυτοκινητόδρομο. Είναι αισθητή η διαφορά ειδικά στην απορρόφηση κραδασμών από τον προκάτοχο του με μια πολύ πιο ήπια οδική συμπεριφορά, κάτι που το κάνει και πολύ πιο φιλικό στη χρήση.

Η καταναλωση που ειδα στους αστικους και επαρχιακους δρομους της Ibiza μπορει να χαρακτηριστει ως «γελο’ια!»

Κινητήρες: «Ισχυρότερα υβριδικά σύνολα». Το C-HR βασίζεται στη μεσαία πλατφόρμα GA-C της Toyota, και προσφέρεται με υβριδικά συστήματα κίνησης πέμπτης γενιάς. Στη βάση της γκάμας υπάρχει η hybrid electric έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 1,8 λίτρων και απόδοση 140 ίππων. Η γκάμα καλύπτει και αυτούς που θα ήθελαν την τετρακίνηση, όπου εδώ αναλαμβάνει ρόλο ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης με τους δύο ηλεκτροκινητήρες προσφέροντας 198 ίππους.

Οδηγούμε στην Ibiza την δεύτερη γενιά Toyota C-HR MILTOS SOUTZIS DICKRAN OUZOUNIAN TOYOTA CYPRUSΗ κατανάλωση που είδα στους αστικούς και επαρχιακούς δρόμους της Ibiza μπορεί να χαρακτηριστεί ως «γελοία». Δεν ξεπέρασε τα 3.6 l/100km (2.0l hybrid) και το δεξί μου πόδι είναι σχετικά βαρύ! Όπως και με όλα τα 5ης γενιάς hybrid electric μοντέλα της Toyota (μέσα στην πόλη) μπορεί να κάνει σχεδόν το 80% των αστικών διαδρομών κινούμενο ηλεκτρικά. Πέραν των πολύ χαμηλών ρύπων, αυτό ανεβάζει την ησυχία και την έλλειψη κραδασμών. Πολύ λίγα αυτοκίνητα υπάρχουν στην αγορά που μπορούν να πετύχουν τέτοιου είδους αριθμούς στον τομέα της καταναλώσης.

Για πρώτη φορά το Toyota C-HR προσφέρεται και σε plug-in hybrid electric έκδοση. Με τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης και ένα ηλεκτροκινητήρα, η απόδοση φτάνει τους 223 ίππους. Η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μία μπαταρία 13,6 kWh, όπου διασφαλίζει αυτονομία μέχρι και 66 χιλιομέτρα (με πλήρη φόρτιση). Φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χιλιόμετρα την ώρα. Οι δύο πλουσιότερες εκδόσεις ‘GR SPORT Premier’ και ‘High Premier’ είναι αποκλειστικά διαθέσιμες μέσω της πρωτοποριακής υπηρεσίας Online-Κράτησης Αυτοκινήτου. Η Toyota Κύπρου έχει αρχίσει ήδη να δέχεται τις πρώτες προπαραγγελίες με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται τον Νοέμβριο του 2023.

miltos soutzis toyota corolla dickran ouzounian test drive toyota cyprus

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK