Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της Maserati Grecale επί Κυπριακού εδάφους! Ένα πολυσυζητημένο μοντέλο που η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία περίμενε από καιρό αφού μπαίνει στα ταράφια των Γερμανών που κυριαρχούν σε αυτή την κατηγορία.
Του Πέτρου Σουτζιή:
Δηλαδή μοντέλα όπως η Macan της Porsche, η GLC της Mercedes, η X3 της BMW και άλλα. Πρόσφατα έκανε την εμφάνιση του στον τόπο μας και αποτελεί τη νέα προσθήκη στη γκάμα της Maserati. Ή καλύτερα στην SUV γκάμα της Maserati αφού είναι μικρότερη από τη Levante Πρόκειται για ένα μοντέλο που επιτυγχάνει τη σωστή ισορροπία μεταξύ ευελιξίας, κομψότητας, απόδοσης και καινοτομίας, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα απόδοση, άνεση και ασφάλεια. Χαρακτηριστικά που συνδυάζονται με τις δυνατότητες εκτός δρόμου και την ασυμβίβαστη οδηγική απόλαυση
Η Grecale διαθέτει μια εξαιρετικά μεγάλη γκάμα κινητήρων και είναι διαθέσιμη με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης και ένα υβριδικό σύνολο. Αρχικά είναι διαθέσιμη με τρεις εκδόσεις. Πρώτα οι εκδόσεις GT και Modena που εφοδιάζονται με τετρακύλινδρο ήπιο υβριδικό κινητήρα 300 και 330 ίππων αντίστοιχα. Η πιο ισχυρή έκδοση, Trofeo, είναι εξοπλισμένη με έναν V6 βενζίνης υψηλών επιδόσεων 3.0L 530 ίππων που βασίζεται στον κινητήρα Nettuno της MC20. Φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 285 km/h.
“Στο δρΟμο καταφΕρνει να εξισορροπΕΙ με τον καλΥτερο τρΟπο μεταξΥ της Ανεσης και δυναμισμο”
Εμείς είχαμε στη διάθεση μας την έκδοση GT με τους 300 ίππους, δηλαδή το μοντέλο που βρίσκεται στη βάση της γκάμας. Στο δρόμο καταφέρνει να εξισορροπεί με τον καλύτερο τρόπο μεταξύ της άνεσης και δυναμισμού. Δεν κρύβει το βάρος της αλλά οι 300 ίπποι και τα 450Nm ροπής δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης. Αριθμοί και στήσιμο που θεωρούνται ιδανικοί τόσο για καθημερινή χρήση όσο και για διασκεδαστικές εξορμήσεις… για αυτούς που θέλουν μια δόση αδρεναλίνης. Και εδώ η φαντασία μας οργιάζει για το τι να περιμένουμε από την τρίλιτρη Trofeo με τους 530 ίππους!
Εξωτερικά η Grecale των 4,86 μέτρων (μεταξόνιό 2.901 χιλιοστά) ακολουθεί τη σχεδιαστική ταυτότητα της Levante με τις έντονες καμπύλες, την μεγάλη μάσκα με την τρίαινα στο κέντρο και τις χαρακτηριστικές απολήξεις στο πίσω μέρος.
Η Ιταλική φινέτσα ακολουθεί και το μοντέλο της Maserati και στο εσωτερικό με τους κατασκευαστές της να μην κάνουν καμία έκπτωση στην πολυτέλεια. Ένας χώρος που ξεχωρίζει για την ευρυχωρία και την άνεση, διαθέτοντας ένα εντυπωσιακό σύνολο κορυφαίων χαρακτηριστικών για την κατηγορία. Η εκτεταμένη χρήση εκλεκτών υλικών όπως ξύλο, ανθρακονήματα και δέρμα προσδίδουν μοναδική πολυτέλεια για την κατηγορία.
“ΑριθμΟΙ και στΗσιμο που θεωρΟΥνται ιδανικΟΙ τΟσο για καθημερινΗ χρΗση Οσο και για διασκεδαστικΕς εξορμΗσεις…”
Όλα γίνονται βασισμένα στην αφή με όλα τα συστήματα ελέγχονται από τις οθόνες. Μια μεγάλη κεντρική οθόνη 12,3”, η μεγαλύτερη που χρησιμοποίησε ποτέ η Maserati, και μια άλλη οθόνη 8,8” για τα επιπλέον χειριστήρια. Παράλληλα υπάρχει και μια τρίτη οθόνη για τους επιβάτες στα πίσω καθίσματα. Η διαχείριση της εμπειρίας στο αυτοκίνητο γίνεται από το σύστημα πολυμέσων της Maserati Intelligent Assistant (MIA), από το υπερσύγχρονο infotainment και από το Maserati Connect. Στο χώρο βρίσκεται και το παραδοσιακό ρολόι της Maserati το οποίο για πρώτη φορά είναι ψηφιακό και μεταμορφώνεται σε ένα βοηθό στο αυτοκίνητο, τον οποίο ελέγχεται με τη φωνή.
Μαζί και το σύστημα ήχου Sonus faber 3D – στάνταρ σε επίπεδο Premium – περιλαμβάνει 14 ηχεία ή 21 ηχεία κατά παραγγελία σε επίπεδο High Premium.
Κάθε ταξίδι μετατρέπεται σε μια μοναδική εμπειρία που συνδυάζει δυναμική άνεση χάρη στον εξαιρετικό χειρισμό που παρέχεται από το νέο σύστημα Maserati Vehicle Dynamic Control Module (VDCM) και τον έλεγχο 360° που προσφέρει στο αυτοκίνητο. Παράλληλα, διαθέτει επιλογή λειτουργιών οδήγησης όπως Comfort, GT, Sport και Corsa (αποκλειστικά στο Trofeo) και Off-Road.
Οι μηχανικοί στο Maserati Innovation Lab στη Μόντενα συνεργάστηκαν απευθείας με την Dardust για να σχεδιάσουν τον ήχο του αυτοκινήτου. Μια κοινή προσπάθεια που έχει διαμορφωθεί σε μια μεταφορά μεταξύ τεχνολογίας και σχεδίασης ήχου, για την προσαρμογή των ηχητικών ειδοποιήσεων που λαμβάνει ο οδηγός ως μέρος της εξαιρετικής οδηγικής εμπειρίας στο Grecale.
To μοντέλο αναπτύχθηκε στο Maserati Innovation Lab στη Μόντενα, και το νέο SUV παράγεται στο εργοστάσιο του Cassino. Σύμφωνα με την εταιρεία, σε ένα χρόνο, η Grecale θα είναι και το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της μάρκας.
TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
Έκδοση: | Grecale GT Mild Hybrid |
Τιμή: | €69.950 |
Κ.εκ: | 1995 |
Ισχύς: | 300 bhp /5750 |
Ροπή: | 450 Νm / 2000-4000 rpm |
Επιτάχυνση: | 0 -100/δεύτ – 5.6 sec |
Βάρος: | 1870 Kg |
Εκπομπές: | 198-208 Cο2 (WLTP) |