Οι σχεδιαστές της Fiat/Chrysler βοηθούν τα παιδιά που έχουν ανάγκη

Fiat/Chrysler 

Lancia Delta Integrale EvoluzioneΟι σχεδιαστές της Fiat Chrysler Automobiles πιάνουν τα μολύβια τους για να βοηθήσουν τα παιδιά που έχουν ανάγκη. Η FCA στέκεται στο πλευρό των παιδιών στηρίζοντας το Διεθνή Οργανισμό “Save the Children”.

Ως μέρος του προγράμματος “start Again”, ο Όμιλος FCA θα διαθέσει προς πώληση 136 σκίτσα του Centro Stile με τα πιο θρυλικά μοντέλα των Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Abarth και Fiat Professional. Το κόστος αγοράς ανά σχέδιο είναι 20 ευρώ και όλα τα έσοδα θα διατεθούν για την υποστήριξη παιδιών μέσω του “Save the Children”.

Alfa Romeo Giulia GTAmΟ Όμιλος Fiat Chrysler Automobiles ξεκινά μια νέα πρωτοβουλία με την ονομασία “start Again” και στόχο να ενισχύσει τα παιδιά μέσω του Διεθνούς Οργανισμού “Save the Children”.

Ο σχεδιασμός είναι ένας από τους βασικούς τρόπους έκφρασης, ειδικά για τα παιδιά. Οι σχεδιαστές του Centro Stile της FCA πιάνουν τα μολύβια τους και μέσω της δημιουργικότητας τους θα βοηθήσουν το “Save the Chlidren” ώστε περισσότερα από 100.000 παιδιά που έχουν ανάγκη να εφοδιαστούν με υλικά απαραίτητα για την εκπαίδευση τους.

Abarth 500Με τις επιπτώσεις του COVID-19 να έχουν μεγεθυνθεί και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν χιλιάδες παιδιά, ο Όμιλος FCA προχωρά στην υλοποίηση του προγράμματος “start Again”, όπου μέσω της πώλησης 136 σκίτσων των εταιρειών του Ομίλου (Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Abarth και Fiat Professional) θα ενισχυθούν οι δράσεις του “Save the Children”. Από το ηλεκτρικό Fiat 500, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Ομίλου FCA, μέχρι τη νέα Giulia GTA, την αναγέννηση του θρυλικού μοντέλου της Alfa Romeo και από τη Lancia Delta και το Abarth 595 μέχρι το Jeep Willys και το Fiat Professional Ducato, τα σκίτσα προσφέρουν μια ξεχωριστή οπτική των μοντέλων αποτελώντας πραγματικά έργα τέχνης.

Jeep Willys«Το design δεν είναι απλά το μέσο δημιουργίας ενός οχήματος», ανέφερε ο κ. Klaus Busse, Επικεφαλής του Centro Stile της FCA για την περιοχή ΕΜΕΑ, «είναι παράλληλα και ένα μέσο μεταφοράς και έκφρασης συναισθημάτων. Για αυτό το λόγο συγκινεί και ενθουσιάζει τα παιδιά. Για εμάς τους σχεδιαστές που το να σκιτσάρουμε είναι η δουλειά μας η ποιότητας ενός σχεδίου αποτελεί τον άμεσο τρόπο επικοινωνίας μας. Θέλουμε να μοιραστούμε αυτές τις δημιουργίες με τους φίλους του αυτοκινήτου και όσους επιθυμούν να συνεισφέρουν στην προσπάθεια ενίσχυσης των παιδιών που βιώνουν δύσκολες καταστάσεις.»

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.