autokinito.com.cy by Petros Soutzis

Μπαίνουν οι βάσεις γα το πρώτο ηλεκτρικό hot hatch

Peugeot e-208 GTi

Peugeot e208 GTiΗ ηλεκτροκίνηση έχει πλέον σταματήσει να είναι απλά μια ιδέα, ή κάτι σπάνιο στον δρόμο, και μπαίνει δυνατά στην καθημερινότητα μας. Παράλληλα, βρίσκει τον δρόμο της και προς τα hot hatch, και συγκεκριμένα στην GTI έκδοση του Peugeot e-208.

Οι υπεύθυνοι του γαλλικού εργοστασίου επιμένουν πως μπορούν να κρατήσουν ζωντανή τη σπορ φλόγα στο τιμόνι ενός GTI, με την πρόσθεση μπαταρίας έτσι ώστε να μπορούν να έχουν την απαιτούμενη απόδοση στον δρόμο αλλά και στις εκπομπές με τους νέους κανονισμούς της ΕΕ να θέτουν ένα νέο σκληρό όριο στα 95g/km.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της Peugeot

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, δήλωσε στο περιοδικό CAR ότι: «Το GTI είναι ανοησία για μένα. Υπάρχει ένας τρόπος να το πούμε απλά: Peugeot Sport. Αυτό σημαίνει υψηλή απόδοση, χαμηλές εκπομπές, και νέες αισθήσεις πίσω από το τιμόνι. Αν κατασκευάσουμε ένα αυτοκίνητο επιδόσεων στο B-segment, τότε αυτό θα είναι ένα πλήρες ηλεκτρικό όχημα – αυτό είναι προφανές. Θα αποφασίσουμε έως το τέλος του 2020.»

Ουσιαστικά, η έκδοση επιδόσεων του 208 θα βασιστεί στο υπάρχον e-208. Κατά την κυκλοφορία του e-208, ο υπεύθυνος παραγωγής του μοντέλου, Rémi Seimpere, είπε ότι η μπαταρία των 50kWh γέμισε όλο τον διαθέσιμο χώρο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προκύψει επιπλέον χώρος για την τοποθέτηση ενός ισχυρότερου ηλεκτροκινητήρα στην την ίδια μπαταρία. Οι φήμες λένε για ένα αναβαθμισμένο ηλεκτρικό κινητήρα που αναπτύσσει περίπου 168 ίππους με κίνηση μόνο τους εμπρός τροχούς. Η Peugeot Sport έχει δεκαετίες εμπειρίας σε αυτοκίνητα επιδόσεων με κίνηση εμπρός. Με λίγα λόγια ίσως να μπήκαν οι βάσεις για πρώτο ηλεκτρικό hot hatch.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Ο Πέτρος Σουτζιής οδηγεί το νέο Peugeot 208 στην Πορτογαλία

Exit mobile version