H Volvo Cars ανακοινώνει ότι κινείται προς την επίτευξη ενός φιλόδοξου στόχου: Μέχρι το 2025, τουλάχιστον το 25% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται σε κάθε καινούριο Volvo θα προέρχεται από ανακυκλωμένο υλικό.

Volvo Cars aims for 25 per cent recycled plastics in every new car from 2025

Σε αυτό το πνεύμα, η Volvo προέτρεψε τους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας να συνεργαστούν πιο στενά με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για την ανάπτυξη εξαρτημάτων νέας γενιάς που θα είναι όσο το δυνατόν πιο βιώσιμα, ιδιαίτερα όσον αφορά την περιεκτικότητα τους σε ανακυκλωμένα πλαστικά.

Προκειμένου να δείξει εμπράκτως ότι αυτός ο φιλόδοξος στόχος είναι εφικτός, η σουηδική εταιρεία αποκάλυψε μια ειδική έκδοση του plug-in υβριδικού XC60 T8, που μοιάζει ίδια με το υπάρχον μοντέλο, αλλά πολλά από τα πλαστικά εξαρτήματά του έχουν αντικατασταθεί με πλαστικά που προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά.

“Η Volvo Cars δεσμεύεται να ελαχιστοποιήσει το παγκόσμιο περιβαλλοντικό της αποτύπωμα”, δήλωσε ο Χόκαν Σάμιουελσον (Håkan Samuelsson), Πρόεδρος και CEO της Volvo Cars. “Η φροντίδα για το περιβάλλον είναι μία από τις θεμελιώδεις αξίες της Volvo και θα συνεχίσουμε να βρίσκουμε νέους τρόπους για να αποτυπώνεται αυτό στη δραστηριότητά μας. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και ο φιλόδοξος στόχος που έχουμε για τη χρήση των ανακυκλωμένων πλαστικών είναι έμπρακτα παραδείγματα αυτής της δέσμευσης”.

Το εσωτερικό αυτής της ειδικής έκδοσης του XC60 έχει κεντρική κονσόλα φτιαγμένη από ανανεώσιμες ίνες και πλαστικά που προέρχονται από χρησιμοποιημένα δίχτυα ψαρέματος και ναυτικά σχοινιά. Στο δάπεδο, η μοκέτα περιέχει ίνες φτιαγμένες από πλαστικά μπουκάλια PET και ανακυκλωμένο βαμβάκι που προέρχεται από τα υπόλοιπα βιομηχανιών ένδυσης. Στα καθίσματα επίσης χρησιμοποιούνται ίνες PET από πλαστικές φιάλες. Στο μονωτικό υλικό που επενδύει το κάτω μέρος του καπό χρησιμοποιήθηκε υλικό από μεταχειρισμένα καθίσματα παλαιών αυτοκινήτων Volvo.

Η έκδοση του XC60 με τα ανακυκλωμένα πλαστικά παρουσιάστηκε στη Σύνοδο Κορυφής για τους Ωκεανούς στο Γκέτεμποργκ, κατά τη διάρκεια της στάσης του Volvo Ocean Race. Η έμφαση που δίνει ο αγώνας στην αειφορία εστιάζει στη σύμπραξή του με την καμπάνια του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για Καθαρές Θάλασσες, η οποία καλεί σε δράση για την αναστροφή της μόλυνσης από τα πλαστικά με σύνθημα “Turn the Tide on Plastic”.

Ο φιλόδοξος στόχος για τη χρήση ανακυκλωμένων πλαστικών είναι η πιο προοδευτική ανακοίνωση που αφορά το συγκεκριμένο θέμα ανάμεσα στους premium κατασκευαστές αυτοκινήτων. Αποτυπώνει ακόμη μια δέσμευση της Volvo προς την κατεύθυνση της μείωσης των επιπτώσεων που έχουν στο περιβάλλον οι δραστηριότητες και τα προϊόντα της. Τον περασμένο μήνα, η Volvo Cars δεσμεύτηκε να απομακρύνει τα πλαστικά μιας χρήσης από όλες τις εγκαταστάσεις και τις εκδηλώσεις της έως το τέλος του 2019.

Μέσα στο 2017, η εταιρεία προχώρησε σε μια πρωτοπόρο για τη βιομηχανία δέσμευση: Τον εξηλεκτρισμό όλων των νέων Volvo που θα λανσάρει από το 2019. Επιπλέον, τον περασμένο μήνα η Volvo ενίσχυσε κι άλλο την εν λόγω στρατηγική, δηλώνοντας ότι στόχος της είναι το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως έως το 2025 να αντιπροσωπεύει πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σε ό,τι αφορά τις δραστηριότητές της, η Volvo Cars στοχεύει στην επίτευξη κλιματικά ουδέτερης παραγωγής έως το 2025. Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, το εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων στο Σκέβντε (Skövde) της Σουηδίας έγινε η πρώτη κλιματικά ουδέτερη παραγωγική εγκατάσταση της εταιρείας.

 

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.