ŠKODA:


95.900 πωλήσεις οχημάτων, πραγματοποίησε η ŠKODA τον Απρίλιο φέτος. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, παρουσιάστηκε πτώση στις πωλήσεις, κατά 10.5% (Απρίλιος 2018: 107,100 οχήματα). Παρόλα αυτά, η ŠKODA σημείωσε άνοδο στις πωλήσεις της Ευρώπης: Ελβετία (+36.4%), Κροατία (+32.0%), Αυστρία (+14.1%) και Γαλλία (+9, 5%). Παραδώσεις αυξήθηκαν και στην Ρώσικη αγορά κατά 16.2% σε σύγκριση με πέρυσι, με 7,400 πωλήσεις. Ο λόγος για την συνολική πτώση των πωλήσεων δεν είναι άλλος από τις εξελίξεις στην Κινέζικη αγορά γενικά.  Το OCTAVIA παρέμεινε ως το bestseller για τον Απριλιο, ενώ παραδόθηκαν και τα πρώτα ŠKODA SCALA..

Το μέλος του Συμβουλίου Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της ŠKODA AUTO, Alain Favey δήλωσε: «Το 2019 βάλαμε πλώρη για συγκεκριμένους στόχους για να βεβαιώσουμε την επιτυχία των προϊόντων μας μακροπρόθεσμα.  Με την πετυχημένη κυκλοφορία του ŠKODA SCALA, φτάσαμε τον πρώτο μας στόχο τον Απρίλιο.  Ο επόμενος στόχος μας, είναι ιστορικά σημαντικός μέσα στις επόμενες εβδομάδες: η παγκόσμια πρεμιέρα του ŠKODA SUPERB με τεχνολογία plug-in hybrid και η 100% ηλεκτρική έκδοση του ŠKODA CITIGO στην Σλοβακία, επισημαίνοντας και την είσοδο της ŠKODA στην ηλεκτρική εποχή».

Με 42,800 παραδόσης στην Δυτική Ευρώπη, η ŠKODA ήταν μόλις -0.8% πίσω από την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Απρίλιος 2018: 43,200) παρόλη την γενική πτώση της αγοράς. Η μεγαλύτερη αγορά, αυτή της Γερμανίας, είδε συνολική πώληση 15,500 οχημάτων –μικρή πτώση 1.4% σε σύγκριση με πέρυσι (Απρίλιος 2018: 15,700). H ŠKODA σημείωσε αύξηση σε Αυστρία (2,600, +14.1%), Ελβετία (1,800, +36.4%) και Δανία (1,500, +23.6%).

Στην Κεντρική Ευρώπη, η Τσέχικη μάρκα παρέδωσε συνολικά 18,800 οχήματα, 4.4% περισσότερα από τον περασμένο Απρίλιο (Απρίλιος 2018: 18,000). Στο σπίτι της, η ŠKODA σημείωσε 8,500 πωλήσεις, υπογραμμίζοντας την επιτυχία της στην Τσέχικη αγορά πέρυσι (Απρίλιος 2018: 8,500, -0.5%). Στην Πολωνία σημειώθηκε μεγάλη αύξηση (5,700, +11.8%) όπως και στην Κροατία (700, +32.0%). Στην Ανατολική Ευρώπη, εξαιρουμένης της Ρωσίας, οι παραδόσεις σημείωσαν πτώση 4.2% με 4,000 πωλήσεις σε σύγκριση με πέρυσι (Απρίλιος 2018: 4,100). Στην Ρωσία παραδόθηκαν 7,400 οχήματα τον Απρίλιο, που αποτελεί αύξηση 16.2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (Απρίλιος 2018: 6,300).

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.