Όλα τα εργοστάσια αυτοκινήτου χρησιμοποιούν αρκετό νερό καθόλη τη διαδικασία κατασκευής ενός οχήματος. Είναι όμως γνωστές οι περιβαλλοντικές ανησυχίες στην αυτοκινητοβιομηχανία και έτσι η διαχείριση του είναι ένα ζήτημα υψίστης περιβαλλοντικής σημασίας για όλους τους κατασκευαστές. Θέλοντας να δώσει το δικό τη στίγμα στο συγκεκριμένο θέμα, η Audi έθεσε πρόσφατα σε λειτουργία ένα σύστημα επεξεργασίας των υδάτινων λυμάτων της, το οποίο μειώνει  κατά ένα τρίτο τις ανάγκες χρήσης καθαρού νερού στο εργοστάσιό της στο Ingolstadt.

Οι ανάγκες της στο Ingolstadt θα είναι τώρα μειωμένες κατά περίπου 30% το χρόνο εξοικονομώντας 500 χιλιάδες κυβικά μέτρα νερού για την παραγωγική διαδικασία του εργοστασίου. Την ίδια στιγμή, η εταιρεία χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο τα όμβρια ύδατα στην παραγωγική της διαδικασία. Έτσι, το νερό της βροχής που συγκεντρώνεται στα 450.000 τετραγωνικά μέτρα της στέγης της μονάδας αλλά και από τους χώρους στάθμευσης οχημάτων της τελευταίας, συλλέγονται σε υπόγειες δεξαμενές. Ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, ετησίως μπορούν να χρησιμοποιηθούν έως και 260.000 κυβικά μέτρα βρόχινου νερού..

 

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.