Toyota Supra:
Teaser, διαρροές, φήμες και πρώτα η αγωνιστική έκδοση. Αυτό ήταν το πολύμηνο σενάριο των Ιαπώνων μέχρι την παρουσίαση της θρυλικής και ολοκαίνουριας γενιάς της Toyota Supra. Αυτό έγινε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ που διεξάγεται αυτές τις μέρες στην Αμερικάνικη πόλη. Το μοντέλο μοιράζεται το ίδιο πάτωμά με την BMW Z4, με τη διαφορά όμως ότι οι τεχνικοί της Toyota αλλά και της Gazoo Racing το πέρασαν από διάφορα στάδια εξέλιξης. Οι διαστάσεις της φθάνουν τα 4.382 mm σε μήκος, 1.854 mm πλάτος και 1.293 mm ύψος ενώ το μεταξόνιο φθάνει τα 2.469 mm. Και όλα αυτά με το βάρος να αγγίζει τα 1.541 κιλά με ισορροπία 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες.
Εξωτερικά, η νέα Supra φαίνεται να παίρνει στοιχεία από το πρωτότυπο FT-1 που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2014 σε ένα αμάξωμα που κυριαρχούν οι καμπύλες αλλά και τα εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα που πρέπει να διαθέτει ένα αυτοκίνητο επιδόσεων. Το άκρως δυναμικό μπροστινό μέρος με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, τα πλαϊνά σπόϊλερ και το σπλίτερ είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχεί η ενσωματωμένη αεροτομή, ο μεγάλος διαχύτης και τα φουσκώματα της οροφής.
Το διθέσιο εσωτερικό βρίσκεται στα πρότυπα ενός κλασσικού sportscar. Δεσπόζει η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό ενώ η κονσόλα είναι λιτή προσφέροντας τα τελείως απαραίτητα για τον οδηγό.
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας εξακύλινδρος σε σειρά twin-scroll turbo κινητήρας 3,0 λίτρων που αποδίδει 340 ίππους στις 5.000-6.500 σ.α.λ. και 51 kgm ροπής στις 1.600-4.500 σ.α.λ. Στη διάθεση του έχει (αποκλειστικά) ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με paddles στο τιμόνι. Φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 4,1 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Παράλληλα, η ενεργή ανάρτηση και προσφέρει δύο επιλογές Normal και Sport ανάλογα με τις προτιμήσεις αυτού που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.