ACEA: Η πρόταση για τα σημεία ανεφοδιασμού είναι ελλιπής

H Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών Ευρώπης (ACEA) προειδοποιεί και τονίζει ότι οι στόχοι για τις εκπομπές ρύπων μπορούν να επιτευχθούν μόνο αν υπάρχουν αντίστοιχοι πετυχημένοι και φιλόδοξοι στόχοι για την δημιουργία σωστής υποδομής ανεφοδιασμού ηλεκτρισμού και υδρογόνου για τα 27 μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

ELECTRIC CARS CHARGINGΟ Γενικός Διευθυντής της ACEA (Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών Ευρώπης) μίλησε για τις νέες προτάσεις της δημιουργίας υποδομής, και αναφέρθηκε σε σημεία τα οποία προέξεχαν περισσότερο σαν προειδοποίηση για μελλοντικά προβλήματα, παρά για λύσεις. Στο παρόν στάδιο, το Συμβούλιο που είναι υπεύθυνο για τις προτάσεις έχει την έδρα του στην Σλοβενία (θα πάει στην Γαλλία από την 1η Ιανουαρίου 2022), και μέχρι στιγμής δεν έχουν καταλήξει σε τελικές αποφάσεις σχετικά με το θέμα της υποδομής. «Αυτό που ακούμε μέχρι στιγμής δεν έχει να κάνει με κάποια απόφαση αλλά περισσότερο σαν νόθευση τον πλάνων που είχε αποφασίσει η AFIR (Alternative Fuels Infrastructure Regulation). Για παράδειγμα, διέρρευσαν πληροφορίες που ήθελαν τους Σλοβένους να ζητούν καθυστέρηση του χρονοδιαγράμματος εργασιών ανέγερσης, μείωση της συνολικής απόδοσης των σταθμών επαναφόρτισης και μεγαλύτερες αποστάσεις μεταξύ σταθμών» δήλωσε ο , Γενικός Διευθυντής της ACEA Eric-Mark Huitema.

Μετά που οι προτάσεις και οι κινήσεις της AFID (η οργάνωση που μετονομάστηκε σε AFIR) απέτυχαν, άπαντες στον ACEA συμφωνούν πως το νέο πλάνο πρέπει να είναι ακόμη πιο φιλόδοξο έτσι ώστε, όταν έρθει η ώρα να βάλει μπρος η λειτουργία της υποδομής, να μην ανακαλύψουμε όλοι πως είναι ανεπαρκής για να υποστηρίξει το σύστημα και τους καταναλωτές, και κατ’ επέκταση να μην επιτευχθούν οι στόχοι της μείωσης των ρύπων στην ατμόσφαιρα. Το γεγονός ότι το AFIR και οι στόχοι CO2  για αυτοκίνητα και φορτηγά αντιμετωπίζονται από διαφορετικές επιτροπές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου είναι, για παράδειγμα, ένας από αυτούς τους παράγοντες που αποδεικνύουν ότι ενδέχεται να υπάρχει κίνδυνος για όλα τα πιο πάνω που αναφέρθηκαν.

Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό τους επόμενους μήνες να υπενθυμίζεται συνεχώς στο Συμβούλιο, το Κοινοβούλιο και την Επιτροπή ότι, αντί να επικεντρώνονται στην επίτευξη μεμονωμένων συμβιβασμών, πρέπει να επαληθεύουν σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ότι τα διάφορα κομμάτια του πλάνου «Fit for 55» (μείωση των ρύπων κατά 55% μέχρι το 2030) παραμένουν πλήρως ευθυγραμμισμένα.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.