Lancia Hyena Zagato

Lancia Hyena ZagatoΝομίζω πως όλοι μας συμφωνούμε στο ότι η Delta Integrale HF Evoluzione II αποτελεί ένα από τα πιο θρυλικά αυτοκίνητα στον κόσμο. Το 1990 ο Ολλανδός ιδιοκτήτης μιας Lancia Zagato, Paul Koot, ήθελε το όμορφο κουπέ του να αποκτήσει λίγη περισσότερη δύναμη.

Lancia Hyena ZagatoΖωγράφισε κάποια αρχικά σχέδια, και πήρε την ιδέα του στον ίδιο τον οίκο Zagato. Δύο χρόνια αργότερα ο οίκος Zagato παρουσίασε στον Ολλανδό το Lancia Hyena Zagato. Μπορεί εξωτερικά να έμοιαζε με το αυτοκίνητο του αλλά ολόκληρος ο σκελετός ήταν από αλουμίνιο, με το γνωστό double-bubble στην οροφή (για να χωράει τα κράνη στην καμπίνα) και με ένα εξ’ ολοκλήρου carbon fibre εσωτερικό. Αλλαγές όμως υπήρχαν και κάτω από το καπό.

Lancia Hyena ZagatoΟ δίλιτρος τούρμπο κινητήρας της Integrale δεν απέδιδε 215 ίππους αλλά 250 ενώ το συνολικό του βάρος μειώθηκε κατά 120 κιλά. Ο οίκος άργησε τόσο πολύ να παραδώσει το αυτοκίνητο λόγω του ότι σκέφτηκε πολύ καλά το ενδεχόμενο να φτιάξει αυτό το αυτοκίνητο για παραγωγή πάνω σε μια πλατφόρμα της Fiat… η οποία ωστόσο δεν δέχθηκε.  Όμως ο Koot και ο οίκος Zagato δεν πτοήθηκαν. Ο Ολλανδός ξεκίνησα να αγοράζει Integrale για να αφαιρούν οι μηχανικοί του οίκου τους κινητήρες και να παράγουν όσες περισσότερες Hyena μπορούσαν. Το αποτέλεσμα ήταν να φτιαχτούν 24 μόλις κομμάτια. Το αυτοκίνητο στη φωτογραφία είναι το νούμερο 9/24 και είναι η μοναδική προς πώληση. Θα βγει σε δημοπρασία στο Silverstone αυτό το μήνα και η τιμή της υπολογίζεται γύρω στις  £150.000 με  £170.000.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.