WRC 2018:

Ανοδική ήταν η τηλεοπτική πορεία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι  μέσα στο 2018. Η τριπλή μάχη του τίτλου ανάμεσα στους Sébastien Ogier, Thierry Neuville και Ott Tänak ανέβασαν τις συνολικές ώρες μεταδόσεων στις 14,208 μέσα από 13 γύρους, όπως δηλώνει η ιδιωτική αναλυτική υπηρεσία της Nielsen Sports. Αυτή είναι και η πρώτη φορά που ξεπερνούν τις 14.000 ώρες σε μεταδόσεις, μετά από τις 13.500 του 2017. Η σταθερή άνοδος του WRC, έφτασε μέχρι και 140%, σε σύγκριση με τις 5.900 ώρες μεταδόσεων του θεσμού στο 2013. Ακόμη και με τους χειμερινούς Ολυμπιακούς των Φεβρουάριο και το Παγκόσμιο Κύπελλο το καλοκαίρι, το WRC ξεπέρασε τους 800 τηλεοπτικούς θεατές για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η έρευνα της Nielsen επέδειξε 823.79 εκατομμύρια θεατές ανά το παγκόσμιο, 36% περισσότεροι από το 2013, που ήταν και η χρονιά που οι διοργανωτές του WRC απέκτησαν τα τηλεοπτικά δικαιώματα του θεσμού.
Η ανακοίνωση του αποτελέσματος της έρευνας ανακοινώθηκαν την πρώτη μέρα του Σαλονιού της Γενεύης, με τον  promoter του WRC Oliver Ciesla να υπογραμμίζει τους παράγοντες που έφεραν αυτή την άνοδο στην Γενεύη:

«Στις τελευταίες σεζόν το WRC σημειώθηκαν μεγάλες απρόβλεπτες μάχες, συναρπαστικές εξελίξεις και προσθέσεις όπως η Power Stage που χαρίζει επιπλέον βαθμούς και η αλλαγή στην σειρά εκκίνησης των ειδικών τράβηξαν το ενδιαφέρον του κόσμου. Πέρυσι είχαμε πέντε διαφορετικούς οδηγούς να κερδίζουν αγώνες για τις τέσσερεις ομάδες του θεσμού» δήλωσε ο Ciesla.
Τα ράλι των Μόντε Κάρλο, Ισπανίας και Αυστραλίας (η πρεμιέρα και οι δυο τελευταίοι) είχαν τους περισσότερους τηλεοπτικούς θεατές, με την Γαλλία, Πολωνία, Βέλγιο, Φινλανδία, Ισπανία και Ιαπωνία να είχαν την κορυφή σε τηλεθέαση.
Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.