«Type R Time Attack 2018»

Ο Jenson Button εξασφάλισε για τη Honda το πέμπτο προγραμματισμένο και τελευταίο ρεκόρ γύρου με το Honda Civic Type R. Και όλα αυτά στα πλαίσια του προγράμματος «Type R Time Attack 2018» με το Honda Civic Type R να επισκέπτεται πέντε θρυλικές πίστες στην Ευρώπη με στόχο να γράψει χρόνο ρεκόρ για αυτοκίνητο με κίνηση εμπρός.
H πέμπτη και τελευταία της προγραμματισμένη προσπάθεια επίτευξης ρεκόρ γύρου έγινε στην πίστα F1 του Hungaroring, εκεί όπου ο ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής F1 και οδηγός σήμερα του NSX Super GT, Jenson Button σημείωσε νέο ρεκόρ 2’10”19 για αυτοκίνητα με κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Αναφερόμενος στο ρεκόρ γύρου, δήλωσε ο Jenson Button: «ήρθαμε εδώ στο Hungaroring, όπου πήρα το 2006 την πρώτη μου νίκη στην F1 με τη Honda, για να σημειώσουμε νέο ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα με το νέο Type R και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που τα καταφέραμε. Το νέο Type R είναι ένα εκπληκτικό σύνολο, όπως ήταν πάντα κάθε Type R, και διατηρεί στο έπακρο τη γοητεία του. Τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα δεν διαθέτουν χειροκίνητο κιβώτιο, οπότε είναι ωραίο να έχεις αυτή τη χειροκίνητη αίσθηση. Αισθάνεσαι πάντα περισσότερο συνδεδεμένος με το αυτοκίνητο».

Η Honda σημείωσε το πρώτο της ρεκόρ γύρου στο Hungaroring κατά τη διάρκεια ενός ανάλογου εγχειρήματος το 2016 με το Civic Type R προηγούμενης γενιάς. Το νέο ρεκόρ είναι το πέμπτο για προσθιοκίνητα αυτοκίνητα που σημειώνει η Honda στα πλαίσια του Type R Challenge 2018, εκπληρώνοντας τους στόχους ενός εγχειρήματος που επινοήθηκε μετά το ρεκόρ που σημείωσε το Type R για αυτοκίνητα με την κίνηση εμπρός στη θρυλική πίστα Nordschleife του Nürburgring με χρόνο 7’43”8.
Αυτά τα έξι συνολικά ρεκόρ γύρου καθιερώνουν το Civic Type R ως το ταχύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Στο συγκεκριμένο εγχείρημα συμμετείχαν πέντε οδηγοί αγώνων της Honda, οι οποίοι οδήγησαν το αυτοκίνητο στο όριο σε πέντε ευρωπαϊκές πίστες, σημειώνοντας πάντα ρεκόρ γύρου για αυτοκίνητα παραγωγής με κίνηση εμπρός.
Μετά το Nürburgring ο οδηγός του WTCR Tiago Monteiro σημείωσε ρεκόρ 2’01”84 στο Εστορίλ της Πορτογαλίας ενώ ο θρύλος του BTCC Matt Neal σημείωσε ρεκόρ 2’31”32 στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας. Στη συνέχεια το αστέρι του ιαπωνικού Super GT, Bertrand Baguette, σημείωσε ρεκόρ 2’53”72 στο Spa-Francorchamps του Βελγίου ενώ ο οδηγός του WTCR, Esteban Guerrieri σημείωσε νέο ρεκόρ 2’1”51 στο Magny-Cours της Γαλλίας. Το φινάλε έγινε στην πίστα της Ουγγαρίας από τον Jenson Button.
Το τελευταίας γενιάς Civic Type R σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί ώστε να προσφέρει την πιο απολαυστική εμπειρία οδήγησης από κάθε προηγούμενο, στα πλαίσια του μεγαλύτερου προγράμματος εξέλιξης στην ιστορία της Honda.

Το υψηλών επιδόσεων hatchback παραμένει το ταχύτερο και με την καλύτερη επιτάχυνση αυτοκίνητο της κατηγορίας, συνδυάζοντας χαμηλό βάρος με ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο και ένα μοναδικό σύστημα μπροστινής ανάρτησης με διπλά ψαλίδια βάσης (dual-axis strut), το οποίο περιορίζει τις αντιδράσεις στο τιμόνι και είναι ιδανικό για οδήγηση στο όριο. Το Type R, συνεχίζοντας τη μακρά παράδοση της Honda στα hatchback υψηλών επιδόσεων, είναι το ταχύτερο στην επιτάχυνση αλλά και συνολικά το πιο γρήγορο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Εξελίχθηκε παράλληλα με το νέο, στάνταρ μοντέλο Civic hatchback και συνεχίζει την κληρονομιά των hatchback μοντέλων υψηλών επιδόσεων της Honda με κορυφαίες επιδόσεις και εντυπωσιακή σχεδίαση. Κάτω από το καπό εφοδιάζεται με το δυνατό δίλιτρο VTEC TURBO κινητήρα απόδοσης 320 ίππων και 400Nm ροπής από τις 2.500rpm έως τις 4.500rpm ενώ φθάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Πάθος, αφοσίωση και εμπειρία σε ό,τι αφορά τον κόσμο του αυτοκίνητου χαρακτηρίζουν την πορεία του Πέτρου Σουτζιή, τα 30 και πλέον χρόνια του, στο χώρο των ΜΜΕ. Τα ίδια χαρακτηριστικά θα έχει και το autokinito.com.cy, το οποίο στοχεύει να γίνει το σημείο αναφοράς για όλους όσους αγαπούν το αυτοκίνητο, το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή ενδιαφέρονται για την αγορά αυτοκινήτου στην Κύπρο και στον κόσμο.