Ο Πέτρος Σουτζιής οδηγεί στην Ελλάδα το νέο Renault Captur

Η Renault επέλεξε την Ελλάδα για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του πρώτου σε πωλήσεις compact crossover στην Ευρώπη. Το νέο Renault Captur είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε επί Ελληνικού εδάφους και να δούμε πρώτοι το μέγεθος της ανανέωσης ενός μοντέλου που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2013 διαθέτοντας πέραν του ενάμιση εκατομμυρίου αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Renault Captur testdrive review Petros Soutzis Greece - Renault Cyprus - char pilakoutas - autokinito.com.cyΜια πρώτης τάξεως προβολή της Ελλάδας σε πάνω από 500 δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου που βρέθηκαν στη χώρα για την παρουσίαση του μοντέλου.

Η όλη παρουσίαση ξεκίνησε από την Αττική – από το Μαρκόπουλο Μεσογαίας – και περάσαμε μέσα από εμβληματικές διαδρομές, όπως ο Μαραθώνας και η Πεντέλη για να καταλήξουμε στην  Αθηναϊκή Ριβιέρα, στην περιοχή της Αναβύσσου, όπου έγινε και η δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου μοντέλου.

Renault Captur testdrive review Petros Soutzis Greece - Renault Cyprus - char pilakoutas - autokinito.com.cy Μεγαλύτερο σε διαστάσεις και πιο εντυπωσιακό σε σχεδίαση από τον προκάτοχό του, το νέο μοντέλο ξεφεύγει από τα στενά όρια της κατηγορίας των compact crossover και μπορεί να προκαλέσει ακόμα και μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Βασίζεται σε μία τελείως καινούρια πλατφόρμα (CMF-B) που του δίνει τη δυνατότητα να είναι απόλυτα δικτυωμένο, να κάνει χρήση τεχνολογιών ασφαλείας που του επιτρέπουν επίπεδο 2 αυτόνομης οδήγησης, ενώ αποτελεί και το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της Renault. Παράλληλα, παραμένει απόλυτα λειτουργικό, με συρόμενο πίσω κάθισμα και χώρο αποσκευών 536 λίτρων, αλλά και απόλυτα προσαρμόσιμο στο στυλ του κάθε οδηγού, με δυνατότητα 90 συνδυασμών χρωματικής εξατομίκευσης στο εξωτερικό και το εσωτερικό του.

Renault Captur testdrive review Petros Soutzis Greece - Renault Cyprus - char pilakoutas - autokinito.com.cyΤο νέο Captur είναι «χτισμένο» στο καινούργιο-αρθρωτό- δάπεδο με τον κωδικό CMF-B, που για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε στο νέο Clio και διαθέτει μεγαλύτερο μήκος κατά 110 χλστ. (4.227χλστ. το μήκος) κάτι που επηρέασε και το χώρο των αποσκευών κατά 81 λίτρα περισσότερα, φτάνοντας τα 536 λίτρα στο σύνολο. Αριθμός που πολλαπλασιάζεται όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.

Σχεδιαστικά διατηρεί την ταυτότητα της μάρκας και το Crossover σχήμα του, αλλά στοιχεία όπως τα νέα φωτιστικά σώματα  σχήματος “C”  full Led, τα διακοσμητικά στοιχεία χρωμίου και οι νέας εμφάνισης ζάντες των 18 ιντσών του προσφέρουν μια καθόλα μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση.

Renault Captur testdrive review Petros Soutzis Greece - Renault Cyprus - char pilakoutas - autokinito.com.cy Μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές στον εσωτερικό χώρο όπου ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη 7 εως 10,2 ιντσών, η κεντρική οθόνη αφής σε σχήμα tablet, 7 ή 9.3 ιντσών, οι μαλακές επιφάνειες, τα νέα καθίσματα και οι πολλές παραλλαγές των επενδύσεων.

Το νέο Captur παρουσιάστηκε τόσο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου όσο και με μια υβριδική E-Tech Plug-in που θα είναι διαθέσιμη στο μέλλον. Πιο συγκεκριμένα, η γκάμα των βενζινοκινητήρων του περιλαμβάνει τον 3κύλινδρο turbo TCe του ενός λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Στη συνέχεια ο 4κύλινδρος 1.3 λίτρων TCe των 130 ίππων με δύο επιλογές κιβωτίων.  Το ένα μηχανικό 6 σχέσεων και ως εξτρά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στην ισχυρότερη έκδοσή του ο 1.3 TCe αποδίδει 155 ίππους και συνοδεύεται αποκλειστικά από αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.

Renault Captur testdrive review Petros Soutzis Greece - Renault Cyprus - char pilakoutas - autokinito.com.cy Στις εκδόσεις diesel διατίθεται ο αναβαθμισμένος Blue dCi των 1.5 λίτρων διατίθεται με 95 ή 115 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και στη δεύτερη με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ως προαιρετική επιλογή. Μαζί και η επιλογή υγραερίου (LPG) στο ένα λίτρο με 100 ίππους. Έκδοση καθόλου δημοφιλείς στην Κυπριακή αγορά.

Renault Captur testdrive review Petros Soutzis Greece - Renault Cyprus - char pilakoutas - autokinito.com.cyΣύντομα αναμένεται και η plug-in υβριδική έκδοση E-Tech του νέου Captur, η οποία διαθέτει ένα  βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες και μία μπαταρία χωρητικότητας 9,8 kWh. Το αυτοκίνητο με αποκλειστικά χρήση ηλεκτρικής ενέργειας καλύπτει έως 50 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 135χλμ./ώρα, σε μικτές συνθήκες και έως 65 χιλιόμετρα σε αστικές συνθήκες κίνησης σύμφωνα πάντα με το πρωτόκολλο WLTP ενώ έχει αθόρυβη λειτουργία και εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Θα πρέπει να αναφέρουμε ότι τα αυτόματα κιβώτια συνδυάζονται με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Δείτε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Κυπριακής αγοράς (Τιμες/Εξοπλισμός) - electric cars cyprus - Σχεδίο Επιχορήγησης για την Αγορά Ηλεκτρικών Οχημάτων

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK