Τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της BMW προσελκύουν όλο και μεγαλύτερο αριθμό followers, και η παρουσία της μάρκας στο YouTube έχει επίσης ανέβει σημαντικά στην κλίμακα δημοτικότητας.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της BMW
Το YouTube αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό μέσο αλληλεπίδρασης στην επικοινωνία με τους πελάτες και τους φίλους της μάρκας – όπως αποδεικνύεται από τα τελευταία νούμερα που καταγράφηκαν από την πλατφόρμα. Ο αριθμός συνδρομητών στο κανάλι της BMW στο YouTube έχει ανέβει στα 1,14 εκατομμύρια σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις. Τα βίντεο που αναρτώνται από την BMW έχουν καταγράψει περίπου 3,3 εκατομμύρια θεάσεις σε όλο τον κόσμο μέχρι σήμερα, με τους χρήστες να περνούν περίπου 6,5 ώρες βλέποντας βίντεο στο κανάλι της μάρκας. Το κοινό αλληλεπιδρά ενεργά με αυτά που βλέπει: ένας χρήστης κάνει ‘like’, ‘share’ ή σχολιάζει ένα βίντεο της BMW κάθε 57 δευτερόλεπτα.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Tα δέκα πιο φθηνά SUV της Κυπριακής αγοράς
Το κανάλι της BMW στο YouTube χρησιμοποίησε το πρόγραμμα #NEXTGen 2020 για να επεκτείνει την κοινότητα των φίλων της μάρκας και πέραν του ενός εκατομμυρίου. Πρωτοποριακά στοιχεία, συναρπαστικές ιστορίες από τα παρασκήνια και πολυτελείς τηλεοπτικές παραγωγές αύξησαν τα κίνητρα τακτικών επισκέψεων. Παρουσιάσεις νέων μοντέλων εναλλάσσονται με πληροφορίες και ματιές σε μελλοντικές τεχνολογίες. Η σειρά «How To» διερευνά νέες και λιγότερες γνωστές λειτουργίες των σύγχρονων μοντέλων BMW. Επίσης το παρών δίνει μια συνεχής ροή απολαυστικών παρουσιάσεων του κόσμου της οδηγικής απόλαυσης. Η πιο δημοφιλής ανάρτηση μέχρι τώρα είναι το «The Small Escape» – μια ιδιαίτερα ακριβή παραγωγή που κυκλοφόρησε πέρσι. Με φόντο το διχοτομημένο Βερολίνο της δεκαετίας του 1960, αφηγείται την ιστορία μιας απόδρασης από τον Ανατολικό στο Δυτικό τομέα της πόλης με μία BMW Isetta, και έχει συγκεντρώσει πάνω από 23 εκατομμύρια ‘views’.