Lutz Meschke: «Νομίζω η Ευρώπη μπορεί να καθυστερήσει την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης»

Το σχέδιο της Ευρώπης να καταργήσει σταδιακά την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035 θα μπορούσε να ανατραπεί, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής της Porsche, Lutz Meschke.

Lutz Meschke Porsche«Υπάρχουν πολλές συζητήσεις αυτή τη στιγμή γύρω από το επερχόμενο τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Meschke. «Νομίζω ότι η κατάργηση αυτή θα μπορούσε να καθυστερήσει».

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της PORSCHE

Η επιβράδυνση των παραγγελιών ηλεκτρικών οχημάτων θέτει υπό αμφισβήτηση εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται σε καλό δρόμο για τη σταδιακή κατάργηση, η οποία αντιπροσωπεύει μία από τις πιο φιλόδοξες προσπάθειες για τον περιορισμό των εκπομπών άνθρακα. Οι ευρωπαίοι καταναλωτές φαίνεται να έχουν αποθαρρυνθεί από την έλλειψη αξιόπιστων δικτύων φόρτισης, τις επίμονες υψηλές τιμές και την επαναφορά των κινήτρων για ηλεκτρικά οχήματα. Εκτός Ευρώπης πλέον, στο Ηνωμένο Βασίλειο έχει ήδη αναβάλει την προγραμματισμένη απαγόρευση νέων μοντέλων βενζίνης και πετρελαίου κατά πέντε χρόνια έως το 2035.

Ενώ οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων premium και πολυτελείας μπορούν να εργαστούν χωρίς επιδοτήσεις, η αποκοπή τους από την κατηγορία του όγκου είναι λάθος, είπε ο Meschke, ο οποίος μίλησε στο περιθώριο της αποκάλυψης του ηλεκτρικού SUV Macan της Porsche που καθυστέρησε πολύ να παρουσιαστεί.

«Πρέπει να δούμε πόσο απότομη είναι η καμπύλη ανόδου τα επόμενα χρόνια. Αν έχουμε μια κατάσταση όπως τώρα, με μια απροθυμία για αγοράσει ο κόσμος ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, τότε ίσως οι επιδοτήσεις επανέλθουν».

Πέρυσι, τις εβδομάδες προτού η ΕΕ εγκρίνει το σχέδιο για τη σταδιακή κατάργηση των νέων οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η Γερμανία αρνήθηκε να το υποστηρίξει, απαιτώντας από τις Βρυξέλλες να προστατεύουν επίσης τα οχήματα με e-fuels — μια τεχνολογία που υποστηρίζεται από την Porsche, η οποία εντάχθηκε το 2022 σε μια ομάδα επενδυτών που επένδυσαν 260 εκατομμύρια δολάρια σε μια νεοσύστατη εταιρεία που κατασκευάζει εργοστάσιο για παραγωγή e-fuel στη Χιλή.

Ο Μίλτος Σουτζιής οδηγεί στην Κροατία  την BMW i7 M70 xDrive  test drive - miltos soutzis bmw cyprus char pilakoutas

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.