Ανανέωση για τη ναυαρχίδα της Porsche

PORSCHE PANAMERA 2020

PORSCHE PANAMERAΜια μοναδική συμβίωση αντιθέσεων στο χώρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Η νέα Porsche Panamera καλύπτει πλέον ένα ακόμη ευρύτερο φάσμα. Συνδυάζει την απόδοση ενός σπορ αυτοκινήτου με την άνεση ενός πολυτελούς σαλούν. Με την Panamera Turbo S των 620 ίππων, η Porsche υποστηρίζει με επιτυχία τον ισχυρισμό της για κορυφαία απόδοση στην κατηγορία. Το ανανεωμένο μοντέλο βελτιώνει τα στοιχεία απόδοσης της προηγούμενης Panamera Turbo κατά μεγάλο βαθμό. Η Porsche συνεχίζει επίσης να ακολουθεί τη στρατηγική E-Performance με την Panamera 4S E-Hybrid που είναι μια νέα προσθήκη στη σειρά υβριδικών plug-in της γερμανικής εταιρείας. Η άνεση και ο σπορ χαρακτήρας επωφελούνται τόσο από βελτιωμένα εξαρτήματα πλαισίου όσο και από συστήματα ελέγχου σε συνδυασμό με τον έλεγχο διεύθυνσης και τα ελαστικά νέας γενιάς.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της PORSCHE

PORSCHE PANAMERAΜε ισχύ 620 ίππων και ροπή 820 Nm, η νέα Panamera Turbo S προσφέρει 70 ίππους 50 Nm ροπής περισσότερους από την προηγούμενη έκδοση. Σε λειτουργία Sport Plus, η Turbo S επιταχύνει από στάση στα εκατό χιλιόμετρα σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα ενώ ο τεσσάρων λίτρων V8 biturbo κινητήρας φτάνει την τελική ταχύτητα των 315 km/h.

PORSCHE PANAMERAΗ νέα Panamera Turbo S έχει ήδη αποδείξει την ασυμβίβαστη απόδοσή  της στο θρυλικό Nürburgring Nordschleife σημειώνοντας νέο επίσημο ρεκόρ στην κατηγορία «executive cars».

Ο κινητήρας V8 biturbo στο Panamera GTS βελτιώθηκε με συγκεκριμένη εστίαση την παράδοση ισχύος. Με 480 ίππους και 620 Nm ροπής, η νέα Panamera GTS αποδίδει 20 ίππους περισσότερους από τον προκάτοχό του. Η νέα Panamera και Panamera 4 είναι πλέον εξοπλισμένη με το γνωστό V6 2,9 λίτρων biturbo σε όλες τις αγορές παγκοσμίως (320 ίππους, 450 Nm).

PORSCHE PANAMERAΠαράλληλα, η Porsche παρουσιάζει ένα επιπλέον υβριδικό μοντέλο plug-in μοντέλο. Ο λόγος για την Panamera 4S E-Hybrid με μπαταρία 17,9 kWh και ηλεκτρικό εύρος έως 54 km. Ο ηλεκτρικός κινητήρας ενσωματωμένος στο οκτατάχυτο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη και ο κινητήρας V6 biturbo 2,9 λίτρων (430 ίππους) παράγει συνολικά 550 ίππους και μέγιστη ροπή στα 750 Nm. Οι αριθμοί απόδοσης είναι επομένως πολύ εντυπωσιακοί: σε συνδυασμό με το τυπικό πακέτο Sport Chrono ενώ το σπριντ από 0 – 100 km/h καλύπτεται σε 3,7 δευτερόλεπτα.  Η μεικτή χωρητικότητα της μπαταρίας αυξήθηκε από 14,1 σε 17,9 kWh σε σύγκριση με το προηγούμενα υβριδικά μοντέλα.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.