PSA – FIAT CHRYSLER:

FCA PSAAΟι όμιλοι PSA και η Fiat Chrysler Automobiles δεν σχεδιάζουν να αποσύρουν οποιαδήποτε από τις μάρκες τους μετά τη συγχώνευση  των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε ο CEO της PSA Carlos Tavares σε γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό.

Η προτεινόμενη συγχώνευση των δύο ομίλων θα δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, με 8,7 εκατομμύρια σε ετήσιες πωλήσεις οχημάτων. Θα συγκεντρώσει 13 μάρκες κάτω από μια ομπρέλα, όπως Jeep, Ram, Opel/Vauxhall, Peugeot, Citroen, DS, Fiat, Alfa Romeo και Maserati.

Οι παρατηρητές της βιομηχανίας αμφισβήτησαν εάν η συμμαχία PSA-FCA θα χρειαστεί όλα τα εμπορικά σήματα, ειδικά επειδή μερικά από τα σήματα της Fiat Chrysler χρειάζονται μεγάλες επενδύσεις για να ανανεώσουν τις παραγγελίες τους και επίσης λόγω των κινδύνων που αντιμετωπίζουν οι μάρκες μεταξύ τους για πωλήσεις. «Το να διαχειριστούμε σωστά  αυτά τα εμπορικά σήματα και η κάλυψη της αγοράς είναι μέρος της πρόκλησης», ανέφερε ο Tavares στην BFM Business.

«Βλέπω ότι όλες αυτές οι μάρκες, χωρίς καμία εξαίρεση, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: έχουν μια υπέροχη ιστορία», δήλωσε ο Tavares. «Μας αρέσει η ιστορία των εμπορικών σημάτων των αυτοκινήτων, μας δίνει ένα θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορούμε να προβάλουμε τον εαυτό μας στο μέλλον και έτσι σήμερα δεν βλέπω να χρειαζόμαστε, εάν ολοκληρωθεί αυτή η συμφωνία, να καταργήσουμε τα εμπορικά σήματα επειδή όλοι έχουν την δυνατή ιστορία τους».

Ο Tavares δήλωσε ότι η συμμαχία «θα είχε πράγματι σημαντικό αριθμό εμπορικών σημάτων», αλλά δήλωσε ότι ο αριθμός θα είναι χαμηλότερος από τον αριθμό των ομίλων της Volkswagen. Η VW Group διαθέτει 10 εμπορικά σήματα επιβατικών οχημάτων, αν συμπεριλάβει κάποιος και την κινέζικη εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων

Μία από τις πιο επικίνδυνες πτυχές της συμφωνίας είναι οι πιθανές απώλειες θέσεων εργασίας σε ένα όμιλο με ένα τεράστιο εργατικό δυναμικό, με τις κυβερνήσεις στη Ρώμη και το Παρίσι καθώς και τα συνδικάτα να περιμένουν να μάθουν νεότερα γύρω από το θέμα.

Ο Tavares επιβεβαίωσε ότι οι εταιρείες θα μπορούσαν να φτάσουν σε ετήσια εξοικονόμηση δισεκατομμυρίων ευρώ χωρίς να κλείσουν τα εργοστάσια. Αλλά δεν απέκλεισε τις περικοπές θέσεων εργασίας όταν πιέστηκε, δηλώνοντας μόνο: «Έτσι είναι η γενική εικόνα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν ισχύει αποκλειστικά για την PSA. Τα περιθώρια στενεύουν συνεχώς και πρέπει να αναζητάμε βελτίωση της παραγωγικότητας», ανέφερε, υποδεικνύοντας αυστηρότερους κανονισμούς για τα πάντα, από την ασφάλεια μέχρι τη ρύπανση.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.