Έτοιμη η Peugeot με το 9Χ8 για το WEC 2024

H Peugeot δηλώνει έτοιμη για ένα γεμάτο, ανταγωνιστικό πρόγραμμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) για το 2024. Η συνεργασία που ξεκίνησε το 2020 για τη δημιουργία του Hypercar PEUGEOT 9X8 μεταξύ της ομάδας σχεδίασης της PEUGEOT και της Peugeot Sport προχώρησε σε ένα νέο επίπεδο παρουσιάζοντας μια βελτιωμένη έκδοση του αγωνιστικού αφού χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο, αλλά με πολλές αναβαθμίσεις.

Peugeot 9X8 peugeot cyprus cic automasters  Οι αλλαγές και τροποποιήσεις, κυρίως στο αεροδυναμικό πακέτο, αγγίζουν το 90% ενώ αυτό που κάνει αισθητή τη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι η τοποθέτηση πίσω πτέρυγας καθώς και οι διαφορές στις διαστάσεις των ελαστικών. Με την άλλαγή των ελαστικών άλλαξε και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου αλλάζοντας τη θέση ορισμένων εξαρτημάτων, που μερικά έγιναν και ελαφρύτερα.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της PEUGEOT

Είναι η τρίτη χρονιά που η Peugeot συμμετέχει στο WEC με το 9Χ8, και ο εντυπωσιακός χρωματισμός στη σιλουέτα είναι αποτέλεσμα των τμημάτων Peugeot design και Peugeot Sport. Αυτό έγινε εφικτό με τη συνεργασία της μάρκας με τον καλλιτέχνη J. Demsky.

Peugeot 9X8 peugeot cyprus cic automasters Η Διευθύνων Σύμβουλος της Peugeot, Linda Jackson δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ξέρουμε ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος σε αυτό το πρωτάθλημα, και θα είναι ακόμη πιο δύσκολο το 2024 με τις νέες εταιρείες που θα ενταχθούν στην κατηγορία Hypercar. 19 Hypercars θα βρίσκονται στη γραμμή εκκίνησης στους αγώνες του WEC και περισσότερες από 20 στις 24 ώρες του Le Mans. Η φιλοδοξία μας είναι να βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή όσον αφορά την απόδοση. Ο βασικός μας στόχος παραμένει αναλλοίωτος: να κερδίσουμε αγώνες.»

Το PEUGEOT 9X8 διαθέτει ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης με απόδοση 500 kW, που τοποθετείται στο πίσω μέρος, και μια ηλεκτρική μονάδα (MGU) απόδοσης 200 kW (συνολική απόδοση 938 ίππων). Ο βενζινοκινητήρας 2,6 λίτρων, biturbo, V6  κινεί τους πίσω τροχούς, ζυγίζει 165 kg και είναι συνδεδεμένος με ένα ρομποτικό, επτατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Το MGU μπροστά αναπτύχθηκε κοινώς από την Peugeot Sport και τη MARELLI. Παρέχει κίνηση στους εμπρός τροχούς σύμφωνα με τους κανονισμούς που διέπουν την αποδοτικότητα της ηλεκτρικής ενέργειας, κατά τη διάρκεια της οποίας η μετάδοση γίνεται τετρακίνητη ενώ η μπαταρία λειτουργεί ανεξάρτητα και φορτίζεται από την κινητική ενέργεια που παράγεται από τη θερμότητα των φρένων κατά τη χρήση τους.
Peugeot 9X8 peugeot cyprus cic automasters
Πίσω από τα τιμόνια των δυο Peugeot 9X8, που θα φέρουν τους αριθμούς 93 και 94, θα βρίσκονται: ο Paul di Resta (#94), πρωταθλητής του DTM 2010 και νικητής του Le Mans κατηγορίας LMP2 το 2020. O  Loïc Duval (#94), δυο φορές νικητής των 12 ωρών του Sebring, μια φορά νικητής του Le Mans το 2023 και πρωταθλητής του WEC to 2013.  Δίπλα από τους δυο επιτυχημένους οδηγούς, στο αυτοκίνητο #94 θα βρίσκεται επίσης ο Stoffel Vandoorne, πρωταθλητής GP2 και Formula E. Οι πιο νεαροί Mikkel Jensen (#93) και Nico Muller (#93) θα βρίσκονται στο δεύτερο αυτοκίνητο μαζί με τον έμπειρο Jean-Eric Vergne (δυο φορές πρωταθλητής Formula E).

Ημερολόγιο 2024:

6 Hours of Imola: 21 April 2024

Total Energies 6 Hours of Spa Francorchamps: 11 May 2024

24 Hours of le Mans: 15 and 16 June 2024

6 Hours of Sao Paulo: 14 July 2024

Lone Star Le Mans (Austin): 1st September 2024

6 Hours of Fuji: 15 September 2024

8 Hours of Bahrain: 2 November 2024

TOYOTA PRIUS WEB COVER

Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK