VW Golf:

Volkswagen Golf - Generation one to sevenΠριν ακριβώς 45 χρόνια, και συγκεκριμένα στις 29 Μαρτίου του 1974 «γεννήθηκε» ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο λόγος για το Volkswagen Golf, το πιο επιτυχημένο σε πωλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη, που συμπληρώνει φέτος 45 χρόνια ζωής.

Το πρώτο Golf βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της VW στο Wolfsburg. Ένα μοντέλο που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε σαν ο διάδοχος του θρυλικού Beetle. Από τότε ‘πέρασε στα γκαράζ 35 εκατομμυρίων αγοραστών’, καθιστώντας το σαν το best seller της γερμανικής εταιρείας. Με λίγα λόγια παραγγέλνεται ένα Golf κάθε 41 δευτερόλεπτα, κάτι που σε ετήσια βάση μεταφράζεται σε περίπου 780.000 οχήματα.

Η επιτυχία του Golf είναι αποτέλεσμα των συστηματικών ανανεώσεων πoυ υπόκειται συνεχώς με τέτοιο τρόπο ώστε να προσαρμόζεται με τις ανάγκες της αγοράς. Στην αγορά κυκλοφορεί τώρα η έβδομη γενιά του μοντέλου και είναι σημαντικό ότι το αυτοκίνητο αυτό  συνεχίζει να γράφει ιδιαίτερα ψηλούς αριθμούς στο χώρο των παγκόσμιων πωλήσεων.

In this image with 1.5 TSI 110 kW / 150 PS.Αυτός ήταν και ο λόγος που η VW προχώρησε, δια μέσου των χρόνων, στη δημιουργία διαφόρων παραλλαγών στη γκάμα του Golf. Κυριότερη φυσικά η έκδοση GTi που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Φθινόπωρο τoυ 1975 στη Φρανκφούρτη. Τα αρχικά GTi αντιπροσωπεύουν τις λέξεις «Grand Tourism Injection» τα oπoία από μόνα τους μπορούν vα θεωρηθούν  εμβλήματα ανωτερότητας και γοήτρου. Η ανωτερότητα, η δύναμη και η απόδοση είναι μερικά από τα στοιχεία πoυ  χάρισαν στo Golf GTi  τον τίτλο ενός «παγκόσμιου θρύλου».

«Το Golf βρίσκεται στην καρδιά της μάρκας μας. Αντιπροσωπεύει την πρόοδο και την τεχνολογική εξέλιξη όπως κανένα άλλο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, το Golf έκανε τις τεχνολογίες ασφάλειας προσιτές για εκατομμύρια ανθρώπους για πρώτη φορά. Για επτά γενιές, το Golf έχει συμβάλει στην ανάπτυξη της VW ως ένας από τους πιο σημαντικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο», δήλωσε ο COO της μάρκας, Ralf Brandstatter, και συνέχισε: «Το 1974, οι άνθρωποι της VW αντιμετώπιζαν την πρόκληση της μετάβασης από το Beetle στο Golf. Από τότε, συνεχώς συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε το εργοστάσιό μας στο Wolfsburg, και σήμερα, εκτός από το Golf, παράγουμε εδώ  e-Golf, το Golf GTE, το Golf Sportsvan και τρία επιπλέον μοντέλα».

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.