Πρόκειται για το σπουδαιότερο και συνάμα σημαντικότερο αγώνα αντοχής στον κόσμο, και η νίκη σε ένα τέτοιο αγώνα αποτελεί κατόρθωμα για οδηγούς και κατασκευαστές. Όταν όμως καταφέρεις να πετύχεις 19 συνολικά νίκες, τότε αυτό λέγεται άθλος. Ο λόγος για τα αυτοκίνητα της Porsche και το φημισμένο αγώνα του Λε Μανς που φέτος πέρασαν πρώτα τη γραμμή τερματισμού μπροστά από περισσότερους από 250 χιλιάδες θεατές. Αυτή ήταν και η τρίτη συνεχόμενη νίκη για τα αυτοκίνητα της γερμανικής εταιρείας, δείχνοντας έτσι και την καθολική κυριαρχία της στο χώρο.

Η νίκη των Earl Bamber, Timo Bernhard και Brendon Hartley δεν ήταν εύκολη. Μόλις στις 18:30 του Σαββάτου, ο αγώνας τους φάνηκε να τελειώνει αφού η Porsche 919 Hybrid που οδηγούσαν αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα με τον άξονα μπροστά, χάνοντας έτσι μια ολόκληρη ώρα για να τον επιδιορθώσουν. Επέστρεψαν στον αγώνα στην προτελευταία θέση, 18 γύρους πίσω από τον πρωτοπόρο. Όμως δεν τέλειωσαν όλα. Είκοσι ώρες αργότερα, και μετά από μια ηρωική προσπάθεια των οδηγών και της ομάδας, η Porsche 919 Hybrid βρέθηκε να προπορεύεται σε ένα αγώνα που ούτε στα πιο τρελά της όνειρα δεν θα περίμενε να κερδίσει. Αυτή ήταν και η δεύτερη νίκη του Earl Bamber στο Le Mans πίσω από το τιμόνι του Porsche 919.Δεύτερη νίκη ήταν και για τον Timo Bernhard που κέρδισε το 2010 με την Audi (στην οποία ήταν «δανεικός» από την Porsche), ενώ πιο πεινασμένος από τους τρεις οδηγούς του νικητήριου αυτοκινήτου ήταν αναμφίβολα ο Brendon Hartley που δεν κέρδισε τον αγώνα ποτέ!

Σαν αποτέλεσμα, με τους αντιπάλους της Porsche να αποχωρούν, η γερμανική εταιρεία βρέθηκε αντιμέτωπη μόνο με αυτοκίνητα κατηγορίας LMP2 στην πίστα, τα οποία προσπέρασε στο δρόμο της για τον μεγάλο αυτό θρίαμβο. Στη 2η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε το Oreca #38 της Jackie Chan DC Racing από την κατηγορία LMP2 με τους Ho-Pin Tung, Thomas Laurent, Oliver Jarvis, ενώ στην 3η το Oreca #13 της Vaillante Racing με τους Nelson Piquet Jr, David Heinemeier Hansson, Mathias Beche. Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή ήταν και η πρώτη φορά που στο βάθρο βρέθηκαν δυο αυτοκίνητα της κατηγορίας LMP2 στο βάθρο του Le Mans!

Petros Soutzis has spent 39 years as a motoring journalist, driven by his passion, dedication, and extensive experience in everything related to cars. As a Cypriot journalist, he is the only representative from his country in the COTY committee (Car of the year). He is also a Vice President and a founding member of the Autobest Association, which elects the European Best Buy Car of the Year. These same qualities have been the cornerstone of autokinito.com.cy, which has become the go-to site for everyone who loves cars, motorsports, or anyone simply interested in purchasing a car in Cyprus.