Η Volkswagen AG και η Ford Motor Company ανακοίνωσαν την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας (Memorandum of Understanding) και διερευνούν τη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας, η οποία θα ενισχύει την ανταγωνιστικότητα κάθε εταιρίας και θα παρέχει καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες παγκοσμίως.

Οι εταιρίες διερευνούν πιθανά projects σε αρκετούς τομείς – μεταξύ άλλων, την εξέλιξη μιας σειράς επαγγελματικών οχημάτων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεχώς αυξανόμενων αναγκών των πελατών. Η προτιθέμενη συνεργασία δεν θα εμπεριέχει αλλαγές μετοχικών κεφαλαίων και ανταλλαγές μετοχών.

«Η Ford δεσμεύεται στη βελτίωση της επιχειρηματικής ευρωστίας και στην αξιοποίηση προσαρμοζόμενων επιχειρηματικών μοντέλων – που περιλαμβάνουν συνεργασία με εταίρους για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και κερδοφορίας» δήλωσε ο Jim Farley, president of Global Markets της Ford. «Αυτή η πιθανή συμμαχία με το Volkswagen Group είναι ένα ακόμα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο μπορούμε να βελτιώσουμε την επιχειρηματική μας ευρωστία, δημιουργώντας μία επιτυχημένη, παγκόσμια προϊοντική γκάμα και επεκτείνοντας τις δυνατότητές μας.

«Ανυπομονούμε να εξετάσουμε τις επόμενες ημέρες, μαζί με την ομάδα  της Volkswagen, τον ποιο τρόπο με τον οποίο θα μπορέσουμε να συνεργαστούμε ώστε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών επαγγελματικών οχημάτων – και πολλά ακόμα.»

Ο Dr. Thomas Sedran, Επικεφαλής Στρατηγικής του Volkswagen Group δήλωσε, «Οι αγορές και η ζήτηση των πελατών μεταβάλλονται με απίστευτη ταχύτητα. Και οι δύο εταιρίες έχουν ήδη ισχυρές και αλληλοσυμπληρωματικές θέσεις σε διαφορετικές κατηγορίες επαγγελματικών οχημάτων. Η προσαρμογή στις αυξανόμενες προκλήσεις επιτάσσει την απόκτηση ευελιξίας μέσω συνεργασιών. Αυτό είναι βασικό στοιχείο της Στρατηγικής του Volkswagen Group για το 2025. Η πιθανή βιομηχανική συνεργασία με τη Ford θεωρείται ως μία ευκαιρία για βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και των δύο εταιριών σε όλο τον κόσμο.»

 

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.