Λίγες εβδομάδες έχουν απομείνει μέχρι να παρουσιαστεί στον κόσμο το νέο Supra, που περνά από τις τελευταίες του δοκιμές αυτό το διάστημα, και το Autobest είχε την ευκαιρία να καθίσει πίσω από το τιμόνι του «Α90» (όπως είναι ο κωδικός που του έδωσε για την ώρα η Toyota). Οι αριθμοί και οι ακριβείς πληροφορίες παραμένουν κρυφό μυστικό από όλους, οπόταν διαβάστε τα παρακάτω με προσοχή.

Το όνομα από μόνο του ξυπνάει μνήμες από την χρυσή δεκαετία του 90, για όλους του «γκαζάκιδες» και όχι μόνο εκείνης της εποχής: Toyota Supra. Όσοι έζησαν μια από τις πέντε γενιές αυτού του παιδιού της Toyota, έχουν να λένε πολλά για την εμπειρία που είχαν μαζί του μέχρι και το 2002 που ήταν και η τελευταία του χρονιά. Το μόνο που έμεινε μέσα στα τελευταία 16 χρόνια, είναι ο θρύλος του Supra, τόσο στους κοινούς δρόμους αλλά και στις πίστες του Ιαπωνικού πρωταθλήματος GT. Όλα αυτά όμως θα προστεθούν μέσα στην συνταγή του καινούργιου Supra, το οποίο είχε την ευκαιρία να δει από κοντά το Autobest. Οι οικοδεσπότες μπορεί να μην φανέρωσαν αριθμούς και ακριβείς πληροφορίες, αλλά αυτό που μπορούσαν να μας πουν είναι πως ο πρωταρχικός στόχος της ιαπωνικής εταιρίας με το καινούργιο Supra, είναι η παραγωγή ενός άκρος διασκεδαστικού αυτοκινήτου.

Αυτοκίνητο φτιαγμένο για… οδήγηση

Η Toyota επέλεξε την Ισπανία, και συγκεκριμένα την Μαδρίτη για την φιλοξενία των τελευταίων δοκιμών της. Το Supra, ντυμένο με κλασσικό φωτογραφικό καμουφλάζ, γυρίζει εδώ και μέρες την θρυλική πίστα της Jarama, που έχει από το 1982 να φιλοξενήσει αγώνα της Formula 1. Κάτι που πολύς κόσμος δεν γνωρίζει είναι πως η πρώτη κίνηση στην δημιουργία του καινούργια Supra, ήταν μια συνεργασία της Toyota με την BMW πριν από έξι χρόνια. Από τότε ανέλαβε η Gazoo Racing (νικήτρια με την Toyota στο Le Mans φέτος) για να αναστήσει το όνομα Supra. Σαν αποτέλεσμα της συνεργασίας με την BMW, είναι πως η Z4 και η καινούργια Supra θα έχουν τον ίδιο συνδυασμό κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά οι παρομοιάσεις τελειώνουν εκεί. Μάλιστα η Toyota ανακοίνωσε πως η καινούργια Supra θα θεωρήσει ανταγωνιστές τα BMW M2 και Porsche Cayman GTS, με σκοπό να βρίσκεται κάπου μεταξύ τους όσο αφορά τον χαρακτήρα του. Δηλαδή, να μετριάσει την άγρια δύναμη της M2 με την ακρίβεια και το κράτημα της Cayman GTS.
Την ίδια στιγμή το κέντρο βάρους της καινούργιας Supra είναι ακόμη πιο χαμηλό και από το GT86 με την κατανομή βάρους να είναι στο 50:50, και ωσάν τα μοναδικά νούμερα που μας φανέρωσαν οι Ιάπωνες, μπορούμε να σας επιβεβαιώσουμε πως ισχύουν μετά που την οδηγήσαμε. Οι μόνοι αριθμού που «μοιράστηκαν» οι ιάπωνες κατά την διάρκεια της δοκιμής είναι πως ο κινητήρας θα παράγει περισσότερους από 300 ίππους και το βάρος θα είναι χαμηλότερο από 1.500 κιλά.

Πρώτες παραδόσεις την άνοιξη

Ο υπόλοιπος κόσμος θα μπορέσει να δει από κοντά την καινούργια Toyota Supra στο Paris Motor Show, ενώ ταυτόχρονα η Toyota θα δέχεται παραγγελίες στο διαδίκτυο για το νέο αυτοκίνητο με τα πρώτα 900 κομμάτια που θα παραγγελθούν να είναι έτοιμα για παράδοση μέχρι την άνοιξη του 2019. Μετά από το GT86 λοιπόν, η Toyota ετοιμάζεται να παρουσιάσει ακόμη ένα σπορ μοντέλο , το οποίο μάλιστα να φέρει το όνομα ενός θρυλικού κουπέ από το ένδοξο παρελθόν της εταιρείας.

Mladen Alvirovic – Μέλος AUTOBEST ΣΕΡΒΙΑ

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.