F1- Pirelli:

F1 Pirelli GP Australia PreviewΗ υπερβολή και οι τεράστιοι αριθμοί ήταν ανέκαθεν χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη Formula 1, ακόμα και χρόνια μετά την εισαγωγή υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων μικρής χωρητικότητας, υβριδικών κινητήρων και υποσχέσεις για μηδέν ρύπους. Ωστόσο, ακόμη και σύμφωνα με τα πρότυπα της F1, η απόσυρση 1800 αχρησιμοποίητων ελαστικών φαίνεται εντελώς εξωφρενική.

Αλλά μετά το ακυρωθέν αυστραλιανό Grand Prix ως αποτέλεσμα της πανδημίας, ο μοναδικός προμηθευτής ελαστικών της F1, η Pirelli, πρέπει να ξεφορτωθεί 1800 ελαστικά που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ.

 

Το πρόβλημα και ο λόγος των αποβλήτων είναι ότι τα ελαστικά που έχουν τοποθετηθεί σε ζάντες και στη συνέχεια έχουν αφαιρεθεί δεν μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν. Η Pirelli θεωρεί ότι είναι υπερβολικά επικίνδυνο να βρεθεί ένα ελαστικό κάτω από τις τεράστιες δυνάμεις που παράγει ένα αυτοκίνητο της F1 μετά την πίεση που δεχεται ένα ελαστικό κατά την αφαίρεση του από τη ζάντα, οπόταν, η επαναχρησιμοποίηση του δεν είναι καν επιλογή.

Η Pirelli έστειλε επίσης ελαστικά στους επόμενους δύο αγώνες του πρωταθλήματος, το Μπαχρέιν και το Βιετνάμ, παρόλο που οι αγώνες έχουν αναβληθεί. Ωστόσο, κανένα από τα 3600 ελαστικά δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα σε ζάντα, έτσι ώστε να μπορούν να παραμείνουν με ασφάλεια στους χώρους αποθήκευσης τους μέχρι να χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν.

Η Pirelli εξετάζει τρόπους με τους οποίους μπορεί να επαναχρησιμοποιήσει τα ελαστικά που έχουν αφαιρεθεί.

Η πιο οικολογική λύση της εταιρείας ελαστικών για τη διάθεση των αποβλήτων ελαστικών είναι να τα αποκόψει και στη συνέχεια να τα μεταφέρει στο Ηνωμένο Βασίλειο όπου θα καούν για να δημιουργηθεί ενέργεια για εργοστάσιο παραγωγής τσιμέντου στο Didcot.

Μετά από ένα συνηθισμένο Σαββατοκύριακο F1 θα χρειαστούν να καταστραφούν τουλάχιστον 560 ολοκαίνουργια ελαστικά για βροχή εάν δεν έβρεξε το σαββατοκύριακο.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.