Το διεθνές ενημερωτικό κανάλι Euronews ταξιδεύει διασχίζοντας την Ευρώπη, μιλώντας με ψηφοφόρους για θέματα που τους απασχολούν στην καθημερινή τους ζωή. Στόχος: να καταγράψει τις διαφορετικές απόψεις και προβληματισμούς στην Ευρωπαϊκή ήπειρο μέσα στο 2019.

Για τα μεγάλο αυτό ταξίδι των 10.000 χιλιομέτρων, το Euronews επίλεξε το Hyundai Tucson.

Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην Ευρώπη, θα διασχίσει 14 χώρες σε 10 βδομάδες, ενώ το ταξίδι άρχισε στο Σετουμπάλ Πορτογαλίας στις 18 Μαρτίου και θα ολοκληρωθεί στις 23 Μαΐου, στις Βρυξέλλες, παραμονές των εκλογών. Για να καταγράψει τον σφυγμό των ψηφοφόρων, το Euronews μίλησε μαζί τους σε κάθε χώρα, με δύο δημοσιογράφους επί το έργον. Νέα επεισόδια από το ταξίδι προβάλλονται συνεχώς ζωντανά από το τηλεοπτικό κανάλι Euronews και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή. Μέχρι το τέλος της διαδρομής το αξιόπιστο Tucson θα έχει διασχίσει την Πορτογαλία, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία, Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Αυστρία, Τσεχία, Πολωνία, Γερμανία, Ολλανδία και Βέλγιο.

Η δημοσιογραφική ομάδα του Euronews παίρνει συνεντεύξεις στο χώρο που βρίσκεται, με τη χρήση ενός φουσκωτού καναπέ. Η επιλογή του Tucson έγινε με γνώμονα την αξιοπιστία και τις ανέσεις του δημοφιλούς μοντέλου, καθώς και τον άνετο χώρο αποσκευών του για μεταφορά του εξοπλισμού.

“Είμαστε περήφανοι που το πασίγνωστο κανάλι Euronews επίλεξε το Tucson για την εξαιρετική επινόηση της διαδρομής”, δήλωσε ο Andreas-Christoph Hoffman, Vice President Marketing and Product της Hyundai Motor Europe. “Χάρη στον δυναμικό σχεδιασμό του, τις επιδόσεις και τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας και συνδεσιμότητας, το Tucson αποτελεί αξιόπιστο σύντροφο στο μακρύ ταξίδι μέσα από την Ευρώπη”.

Το μήλο σίγουρα, αυτή τη φορά, έπεσε κάτω από τη συγκεκριμένη μηλιά. Φυσιολογικά λοιπόν, ο Μίλτος Σουτζιής, μαθαίνοντας από μικρός τα μυστικά του χώρου, αλλά και αποκτώντας μοναδικές εμπειρίες δίπλα από τον πατέρα του, θα ήταν έκπληξη να μην ακολουθούσε την ίδια (ειδική) διαδρομή. Με το πέρας των σπουδών του στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την απόκτηση του BA Business Management (Marketing), επέστρεψε πίσω στην Κύπρο όπου βοήθησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας autokinito.com.cy. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, αφού είναι μόλις 27 χρόνων, ήδη μετρά στο ενεργητικό του περισσότερες από 20 συμμετοχές σε αποστολές στο εξωτερικό, οι οποίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις αυτοκινήτων, συμμετοχή σε διεθνή σαλόνια και κάλυψη αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού.